کد خبر : 8331
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 10:59
-

۷۶۷ قطعه کاربردی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بومی‌سازی شد‌

۷۶۷ قطعه کاربردی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بومی‌سازی شد‌

۷۶۷ قطعه کاربردی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بومی‌سازی شد‌ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: از ابتدای سال ۹۸ با استفاده از دانش و فناوری داخلی توانستیم ۷۶۷ قطعه پرکاربرد را در داخل بومی‌سازی کنیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، هوشنگ صیدالی در حاشیه یازدهمین

۷۶۷ قطعه کاربردی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بومی‌سازی شد‌

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: از ابتدای سال ۹۸ با استفاده از دانش و فناوری داخلی توانستیم ۷۶۷ قطعه پرکاربرد را در داخل بومی‌سازی کنیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، هوشنگ صیدالی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان و در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در‌باره رونق تولید‌ اظهارداشت: وزارت نفت وظیفه سنگینی در حوزه رونق تولید دارد و در این حوزه می‌تواند عمده نیاز خود را از تولیدکنندگان داخلی تامین کند.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دومین شرکت از نظر تولیدنفت و گاز در کشور است که با ۷ هزار و ۴۰۰ نفر پرسنل در چهار استان کشور به صورت همزمان فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه کار کردن در این شرکت سختی‌های بسیاری دارد، گفت: به سبب قرار گرفتن این شرکت در چهار استان به ویژه در حوزه زیست محیطی مباحث فراوانی گریبانگیر ما‌ست.

صیدالی با بیان اینکه تا دهه ۷۰ در بین کالاهای مورد استفاده در صنعت نفت محصولی ساخت داخل نداشتیم، عنوان کرد: اما امروز به سبب تلاش کارکنان صنعت نفت تاکید و تمرکز بر این شد که بخش وسیعی از قطعات بومی‌سازی شوند، به این سبب در شش ماهه گذشته ۷۶۷ قطعه کاربردی را بومی‌سازی کردیم.

وی تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نخستین شرکتی بود که به یک شرکت سازنده داخلی اعتماد کرد و یک توربین را برای تعمیر به آنها سپرد که خوشبختانه آن شرکت توانست توربین مورد نظر را به خوبی تعمیر کند و امروز تبدیل به یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تعمیر توربین شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در‌باره نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت، گفت: این نمایشگاه یک زمینه طلایی برای شناسایی توانمندی‌های ظرفیت داخلی است.
صیدالی ادامه داد: اکنون شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ها برای ساخت قطعات مورد نیاز فعالیت‌های خود را ادامه داده و امسال توانستیم برای نخستین بار شیرهای بزرگ آمریکایی را خودمان تعمیر کنیم.

وی با اشاره به لزوم رعایت مسائل زیست محیطی در شرکت‌های نفتی، بیان داشت: یکی از وظایف شرکت‌های نفتی رعایت مسائل زیست محیطی است که اقدامات خوبی در این شرکت برای زنده کردن چاه‌ها انجام و در عین حال کوچکترین آلودگی را در این زمینه نداشتیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: همچنین پروژه جمع‌آوری فلرها‌ها در دستور کار شرکت قرار گرفته و امیدواریم روزی شاهد پایان کار فلرها باشیم.

صیدالی در خصوص وضعیت پرداخت عوارض آلایندگی گفت: اگر آلایندگی ایجاد کنیم باید عوارض آن را پرداخت کنیم اما همچنان که گفته شد در دو سال اخیر به سبب کاهش آسیب های زیست محیطی شرکت میزان واریزی در بحث الایندگی کمتر از گذشته شده است.

انتهای پیام/۳۴۴/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.