کد خبر : 10380
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 8:10
-

۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرماهشهر کشف شد‌

۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرماهشهر کشف شد‌

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز دریابانان ماهشهر و کشف ۲ عدد چتری حاوی ۵۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق خبر داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار لطفعلی پاکباز ‌اظهار داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز دریابانان ماهشهر و کشف ۲ عدد چتری حاوی ۵۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق خبر داد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار لطفعلی پاکباز ‌اظهار داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه های ملی، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته در نتیجه ساعت ها کار اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل دپو سوخت قاچاق در سواحل خلیج فارس شدند.

وی افزود: ماموران با اعزام به موقع و پایش دقیق محل، در منطقه “خور دورق ” ۲ عدد چتری “محفظه نگهدارنده سوخت” حاوی ۵۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس دپو شده بود را کشف کردند.
فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سردار پاکباز خاطرنشان کرد: اعمال سودجویانه قاچاقچیان علاوه بر ضربه به اشتغال و تولید داخلی باعث خروج سرمایه های ملی و ایجاد مشاغل کاذب نظیر قاچاق می شود که طبعات جبران ناپذیر اجتماعی به همراه دارد از همین رو مرزبانان خوزستان با عزم جدی با این پدیده برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.