کد خبر : 11082
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 بهمن 1398 - 8:30
-

۴۷۱ کلاس درس با حضور رئیس مجلس در خوزستان افتتاح شد

۴۷۱ کلاس درس با حضور رئیس مجلس در خوزستان افتتاح شد

۱۴۲ مدرسه متشکل از ۴۷۱کلاس درس به صورت ویدئو کنفرانس در خوزستان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، علی لاریجانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان اظهار داشت: پروژه‌های آموزش‌ و پرورش ممکن است در کوتاه

۱۴۲ مدرسه متشکل از ۴۷۱کلاس درس به صورت ویدئو کنفرانس در خوزستان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، علی لاریجانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان اظهار داشت: پروژه‌های آموزش‌ و پرورش ممکن است در کوتاه مدت نتیجه آن ملموس نباشد اما این اقدامات در طول دراز مدت نتایج موثری خواهد داشت و امیدوارم این پروژه ها نقش موثری در ارتقاء سطح آموزش و پرورش در خوزستان داشته باشد.

در این جلسه ۱۴۲ پروژه در شهرهای آبادان ،خرمشهر، اندیمشک، امیدیه ، رامشیر، مسجدسلیمان، اهواز، ایذه، باغملک، بهبهان، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شوش، شاوور، شوشتر، ماهشهر و شادگان به صورت ویدئو کنفرانسی توسط رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

این پروژه‌ها دارای ۴۷۱ کلاس درس هستند‌. مساحت کل پروژه‌ها ۲۲۳ هزار و ۱۱۸ مترمربع، ۵۰ هزار و ۶۷۵ مترمربع زیربنا و ۷۵ هزار و ۵۸۲ مترمربع محوطه سازی است همچنین اعتبار کلی اجرای این پروژه‌ها نیز ۹۴۶ هزار و ۶۶۶ میلیون‌ریال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.