کد خبر : 10642
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 21:33
-

:۴۲ صیاد و شکارچی غیرمجاز و متخلف زیست محیطی در شادگان دستگیر شدند

:۴۲ صیاد و شکارچی غیرمجاز و متخلف زیست محیطی در شادگان دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان خبر داد :۴۲ صیاد و شکارچی غیرمجاز و متخلف زیست محیطی در شادگان دستگیر شدند   شبکه خبری خوزستان : رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان از دستگیری ۴۲ نفر از صیادان و شکارچیان غیرمجاز، و متخلفین زیست محیطی در شهرستان خبرداد.   به گزارش شبکه خبری خوزستان رحیم

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان خبر داد :۴۲ صیاد و شکارچی غیرمجاز و متخلف زیست محیطی در شادگان دستگیر شدند

 

شبکه خبری خوزستان : رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان از دستگیری ۴۲ نفر از صیادان و شکارچیان غیرمجاز، و متخلفین زیست محیطی در شهرستان خبرداد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان رحیم مجدمی صبح امروز در گفتگو  باخبرنگار ما در شادگان اظهار کرد: از این تعداد افراد دستگیر شده ۳۲ نفر صیاد و تعداد ۱۰ نفر متخلف زیست محیطی در شهرستان شادگان دستگیر و در مراجع قضایی برای این افراد تشکیل پرونده شد.

 

وی افزود: از ابتدای سال جاری ۳۵عدد، قطعه پرنده و یک هزار و ۶۲ قطعه ماهی ازصیادان و شکارچیان غیرمجاز، و متخلفین زیست محیطی کشف و ضبط شده است.

 

مجدمی درپایان ، تعداد ۵ دستگاه موتور قایق ، تعداد ۸ دستگاه مولد برق ، تعداد ۶ دستگاه شوکر مخصوص صید غیر مجار ماهی با برق ، تعداد ۳ قبضه اسلحه مجوز دار ، تعداد یک رشته تور پرنده گیری و تعداد ۳۰ رشته تور مخصوص بازگیری کشف و ضبط را از دیگر اقدامات سال جاری عنوان کرد.

 

 

خبرنگار/حکیمی

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.