کد خبر : 12571
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1398 - 10:17
-

۱۹ پرونده ‌احتکار و گران‌فروشی مواد ضدعفونی در خوزستان تشکیل شد‌

۱۹ پرونده ‌احتکار و گران‌فروشی مواد ضدعفونی در خوزستان تشکیل شد‌

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از تشکیل ۱۹ فقره پرونده در زمینه احتکار و گران فروشی مواد ضد عفونی و بهداشتی خبر داد. نعمت‌الله بیرانوندی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات انجام شده در زمینه برخورد با سودجویان کرونا در خوزستان، اظهار داشت: با مواردی که تخلف در زمینه احتکار و یا گران‌فروشی مواد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از تشکیل ۱۹ فقره پرونده در زمینه احتکار و گران فروشی مواد ضد عفونی و بهداشتی خبر داد.
نعمت‌الله بیرانوندی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات انجام شده در زمینه برخورد با سودجویان کرونا در خوزستان، اظهار داشت: با مواردی که تخلف در زمینه احتکار و یا گران‌فروشی مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان انجام گرفته است، به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به تشکیل ۱۹ فقره پرونده در زمینه احتکار و گران فروشی مواد ضد عفونی و بهداشتی، افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی و از زمان ورود بیماری کرونا در کشور و استان خوزستان تا کنون با دو فروشگاه مواد ضد عفونی و بهداشتی برخورد شده و در این زمینه نسبت به پملب آن ها اقدام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان تصریح کرد: روزانه در حال کنترل و نظارت بر فروشگاه های مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی هستیم و در صورتی که مواردی از تخلف این بخش ها برای اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شود، قطعا با متخلفان و سودجویان کرونا در استان برخورد جدی خواهد شد.

بیرانوندی عنوان کرد: از امروز گشت‌های نظارتی تعزیرات در سطح استان آغاز می‌شود و این گشت ها تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. در این زمینه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰ فعالیت شعب رسیدگی به تخلفات ادامه خواهد داشت و نسبت به بررسی پرونده های متلخفان اقدام خواهد شد.

بیرانوندی اظهار کرد: فعالیت اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان، بحث های رسیدگی به پرونده های متخلفان است و بحث نظارت بر بازار به ویژه در شرایطی که اکنون شاهد نیاز مردم به مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده هستیم، بر عهده سازمان غذا و دارو، سازمان صمت خوزستان و اتاق اصناف است.
وی ادامه داد: اکنون با تخلفاتی که از سوی مردم و همچنین دستگاه های نظارتی به ما گزارش می شود، به سرعت رسیدگی و با متخلفان برخورد می کنیم. در صورتی که دستگاه های نظارتی در زمینه کار نظارت بر بازار، به حضور کارشناسان اداره کل تعزیرات حکومتی نیاز داشته باشند این آمادگی وجود دارد تا با آن ها همکاری لازم را داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.