کد خبر : 557
تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 18:15
-

۱۵۷ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد

۱۵۷ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: مأموران نیروی انتظامی در ۵ روز گذشته ۱۵۲ نفر را دستگیر و از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۲ قبضه سلاح جنگی و ۱۳۵ قبضه سلاح شکاری به همراه یک هزار و ۳۳ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط کردند. سردار حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران به بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره مبارزه

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: مأموران نیروی انتظامی در ۵ روز گذشته ۱۵۲ نفر را دستگیر و از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۲ قبضه سلاح جنگی و ۱۳۵ قبضه سلاح شکاری به همراه یک هزار و ۳۳ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط کردند.

سردار حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران به بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره مبارزه بی‌امان با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز اشاره و اظهار داشت: در همین راستا مأموران نیروی انتظامی در ۵ روز گذشته ۱۵۲ نفر را دستگیر و از مخفیگاه متهمان تعداد ۲۲ قبضه سلاح جنگی و ۱۳۵ قبضه سلاح شکاری به همراه یک هزار و ۳۳ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنها به مراجع قضائی سطح استان خوزستان، بیان کرد: نیروی انتظامی عزم جدی بر برخورد قانونی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها دارد و هرگز با این گروه افراد مماشات نمی‌کند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت تحقق بیانات رهبرمعظم انقلاب نسبت به مبارزه با دارندگان سلاح غیرمجاز، عنوان کرد: عملکرد نیروی انتظامی در کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز در استان خوزستان بیانگر عزم جدی پلیس در مبارزه بی‌امان با این جرم است.

منبع:خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.