کد خبر : 19955
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 15:30
-

گفت‌وگوی صمیمانه قالیباف با مردم روستای کم‌برخوردار سادات‌حسینی ایذه / گلایه مردم به رئیس مجلس از بی‌آبی

گفت‌وگوی صمیمانه قالیباف با مردم روستای کم‌برخوردار سادات‌حسینی ایذه / گلایه مردم به رئیس مجلس از بی‌آبی

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ محمدباقر قالیباف، عصر امروز ‌ در ادامه نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه خوزستان به منطقه ایذه سفر کرد و در روستای کم برخوردار سادات حسینی حضور یافت. رئیس مجلس شورای اسلامی در روستای سادات حسینی به گفت وگوی چهره به چهره با مردم پرداخت که در این

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

محمدباقر قالیباف، عصر امروز ‌ در ادامه نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه خوزستان به منطقه ایذه سفر کرد و در روستای کم برخوردار سادات حسینی حضور یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در روستای سادات حسینی به گفت وگوی چهره به چهره با مردم پرداخت که در این میان اهالی روستا از وجود مشکلات فراوان برای تامین آب شرب گفتند. این در حالی است که این روستا در نزدیکی سد قرار دارد.

قالیباف در این دیدار با اشاره به جان‌فشانی مردم کوخ‌نشین در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اظهار کرد: وقتی می‌گوییم که به مردم خوزستان مدیون هستیم و در این مسئله هیچ‌گونه تعارفی نداریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اولویت قرار دادن حل مشکل محرومان و مستضعفان وظیفه ماست، اضافه کرد: با توجه به مشکلات موجود در استان خوزستان و ظرفیت‌های موجود در آن، این استان محروم مانده است و باید در جهت رفع آن کوشید.

وی با اشاره به وظیفه خود در مجلش شورای اسلامی و اقدام برای نظارت و اجرای قانون ادامه داد: حل مشکلات همه مناطق محروم کشور در دستور کار مجلس شورای اسلامی است و سال آینده در زمان تنظیم برنامه هفتم توسعه در مجلس احکامی در دستور کار قرار می‌گیرد که مستقیما برای جل مشکلات محرومان باشد.

همچنین بازدید از روند اجرایی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مربوط به سفر رهبر انقلاب به خوزستان در منطقه دهدز از دیگر بخش‌های نظارت میدانی رئیس قوه مقننه بود. طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی موسوم به طرح ۵۵۰‌هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب، در سال ۱۳۷۵ همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوزستان به تصویب رسید، با این هدف که اولا اراضی کشاورزی رها شده در زمان جنگ دوباره زیر کشت برود و برای مردم جنگ‌زده و جوانان بیکار این خطه اشتغال‌زایی کند و ثانیا موجب افزایش تولید و رونق اقتصادی خوزستان شود. گفتنی است ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی طرح در خوزستان و ۵۰هزار هکتار در استان ایلام است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.