کد خبر : 4429
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 شهریور 1398 - 1:55
-

گزارش روز هفتم طرح محرم شهر پاک خوزستان در شهر مقاومت « سوسنگرد»

گزارش روز هفتم طرح محرم شهر پاک خوزستان در شهر مقاومت « سوسنگرد»

طرح مردمی محرم شهر پاک توسط فعالان و دوستداران محیط زیست خوزستان امسال برای چهارمین سال متوالی در استان اجرا گردید . در شهر مقاومت و ایثار سوسنگرد و در هفتمین روز این طرح فعالان محیط زیست و دوستداران طبیعت شهر سوسنگرد با همراهی جمعی از فعالان محیط زیست و دوستداران طبیعت خوزستان که از

طرح مردمی محرم شهر پاک توسط فعالان و دوستداران محیط زیست خوزستان امسال برای چهارمین سال متوالی در استان اجرا گردید .

در شهر مقاومت و ایثار سوسنگرد و در هفتمین روز این طرح فعالان محیط زیست و دوستداران طبیعت شهر سوسنگرد با همراهی جمعی از فعالان محیط زیست و دوستداران طبیعت خوزستان که از اهواز به این شهر عازم شدند در روز شنبه ۱۶ شهریورماه ۹۸ با حضور در خیابان ها و مواکب و هییت های عزاداری امام حسین (ع ) با صف منظم و با پلاکاردهایی با موضوعات محیط زیستی و فرهنگی شهروندان و عزاداران حسینی را به رعایت مسایل زیست محیطی و خطرات زباله ، ظروف پلاستیکی ، حق الناس و استفاده از لیوان همراه به صورت گروهی دعوت نمودند .
در پایان مراسم پس از پذیرایی و صرف شام و جلسه کوتاه هم اندیشی محیط زیستی در خانه یکی از اهالی شهر تقدیر نامه هایی از طرف مهندس جلالی رییس ارشاد شهرستان دشت آزادگان در جهت تقدیر از انجمن های فعال در پویش محرم شهر پاک خوزستان توزیع گردید .

داشتن «لیوان همراه» کلیدواژه آموزش های کاهش ظروف پلاستیکی این طرح است . زیرا در صورتی که فرهنگ داشتن لیوان همراه در شهروندان احیا شود از ریختن بسیاری از این زباله ها در خیابان ها و طبیعت جلوگیری می شود.

این طرح به صورت مستمر و در تمامی شب های دهه اول محرم و در بیشتر شهرهای استان خوزستان اجرا می شود .

روابط عمومی محرم شهر پاک خوزستان

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.