کد خبر : 7019
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 8:10
-

گرد و غبار موقت برای آسمان خوزستان پیش‌بینی می‌شود

گرد و غبار موقت برای آسمان خوزستان پیش‌بینی می‌شود

گرد و غبار موقت برای آسمان خوزستان پیش‌بینی می‌شود مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: احتمال گرد و غبار موقت در مناطق غربی و جنوبی و در نیمه شمالی و شرقی استان خوزستان همراه با رگبار و رعد و برق نیز پیش‌بینی می‌شود. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، درباره آخرین وضعیت هواشناسی

گرد و غبار موقت برای آسمان خوزستان پیش‌بینی می‌شود
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: احتمال گرد و غبار موقت در مناطق غربی و جنوبی و در نیمه شمالی و شرقی استان خوزستان همراه با رگبار و رعد و برق نیز پیش‌بینی می‌شود.
محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای است.

وی بیان کرد: احتمال گرد و غبار موقت در مناطق غربی و جنوبی و در نیمه شمالی و شرقی استان خوزستان همراه با رگبار و رعد و برق نیز پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به استمرار وضعیت بالا تا تا اواسط هفته آینده در سطح استان، افزود: میزان بارش ۲۴ ساعت گذشته در استان به ترتیب کشاورزی اهواز ۰٫۴، دهدز ۰٫۳، اهواز ۰٫۲، گتوند ۰٫۱ و دزفول ۰٫۰۱ است.
سبزه‌زاری با بیان اینکه در شبانه‌ روز گذشته امیدیه با ۳۸٫۸ و ایذه با ۱۷٫۵ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق گزارش شده‌اند ادامه داد: حداکثر دمای اهواز به ۳۶٫۲ و حداقل نیز به ۲۶٫۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.