کد خبر : 15372
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 7:42
-

گام بلند خوزستان برای تامین امنیت غذایی کشور؛ تولید بیش از ۵.۵ تن محصولات کشاورزی در سال۹۹

گام بلند خوزستان برای تامین امنیت غذایی کشور؛ تولید بیش از ۵.۵ تن محصولات کشاورزی در سال۹۹

استاندار خوزستان با بیان پیش‌بینی تولید بیش از ۵.۵ میلیون تن محصولات کشاورزی در سال۹۹ گفت: در حال هماهنگی لازم با وزارت‌های جهاد کشاورزی و نیرو برای برنامه‌ریزی کشت‌های تابستانه خوزستان و تحقق ارتقای تولیدات کشاوری و امنیت غذایی کشور ادامه دارد. غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از منطقه ویژه اقتصادی

استاندار خوزستان با بیان پیش‌بینی تولید بیش از ۵.۵ میلیون تن محصولات کشاورزی در سال۹۹ گفت: در حال هماهنگی لازم با وزارت‌های جهاد کشاورزی و نیرو برای برنامه‌ریزی کشت‌های تابستانه خوزستان و تحقق ارتقای تولیدات کشاوری و امنیت غذایی کشور ادامه دارد.
غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ذخایر ذرت و خوراک دام و طیور در استان خوزستان از طریق بندرامام خمینی(ره) به میزان قابل ملاحظه‌ای وجود دارد.

وی افزود: بیش از ۲ میلیون تن ذخایر ذرت و خوراک دام طیور در بندر امام خمینی(ره) موجود است.

شریعتی در ادامه بیان کرد: در جلسات مختلف ناهماهنگی‌های داخلی بین بخشی در دستگاه‌های اجرایی در عرضه ذرت حل و فصل شد، و با حضور وزیر جهادکشاورزی آخرین هماهنگی‌ها انجام خواهیم داد که این مشکلات رفع شود.
استاندار خوزستان درباره تولیدات محصولات کشاورزی در استان خوزستان عنوان کرد: امیدواریم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم، ۱۰۰ هزار تن کلزا، یک میلیون تن چغندر و جو و دیگر محصولات کشاورزی تولید کنیم.

وی افزود: امسال پیش‌بینی می‌کنیم ۵٫۵ تا ۶ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان خوزستان تولید کنیم که برای امنیت غذایی و امنیت اقتصادی کشور گام‌های بلندتری برداریم.

شریعتی در پایان گفت: تلاش ما همچنان برای هماهنگی با وزارت‌های جهاد کشاورزی و نیرو برای برنامه‌ریزی کشت‌های تابستانه و تحقق ارتقای تولیدات کشاوری و امنیت غذایی کشور ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.