کد خبر : 10476
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 9:15
-

کنگره “عقیق سلیمانی” برگزار شد

کنگره “عقیق سلیمانی” برگزار شد

«کنگره ملی سربداران» پاسداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان با عنوان «عقیق سلیمانی» برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم،‌ دومین کنگره سربداران برای پاسداشت خون شهدا با عنوان “عقیق سلیمانی” ویژه سال‌ها مجاهدت سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد. این مراسم با برنامه‌هایی

«کنگره ملی سربداران» پاسداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان با عنوان «عقیق سلیمانی» برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم،‌ دومین کنگره سربداران برای پاسداشت خون شهدا با عنوان “عقیق سلیمانی” ویژه سال‌ها مجاهدت سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

این مراسم با برنامه‌هایی همچون نقالی، شعرخوانی، اجرای سرود و نمایش و نمایشگاه هنر تجسمی با موضوع شهادت سردار سلیمانی همراه بود. همچنین در این مراسم تعدادی از خانواده محترم شهدای مدافع حرم تقدیر شدند.

در کنگره عقیق سلیمانی دو کتاب رونمایی شد.کتابی با موضوع شعر و ترانه در رثای سردار سلیمانی و نیز کتابی از مجموعه آثار هنری به یاد سردار آسمانی.
مدیر مؤسسه فرهنگی هنری کساء درباره نوع شکل‌گیری این کنگره مردمی گفت: هم اکنون بیش از یک‌هزار اثر در حوزه تجسمی، ۸۰۰ اثر در حوزه شعر و ترانه، ۷۰ اثر در حوزه موسیقی و۳۰ اثر در حوزه تلویزیون و سینما به دست کنگره ملی سربداران رسیده است.

در ادامه این مراسم با حضور ارکستر نیروی زمینی ارتش قطعه‌ای تقدیم به سردار شهید سلیمانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.