کد خبر : 5351
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 - 18:59
-

کمیته انضباطی رای اعلام شده را تعلیق کند / یک پزشک هم در کنار تیم مان نداریم / تنها دلخوشی‌ مردم مسجدسلیمان همین تیم است / این دلخوشی را از مردم نگیرید

کمیته انضباطی رای اعلام شده را تعلیق کند / یک پزشک هم در کنار تیم مان نداریم / تنها دلخوشی‌ مردم مسجدسلیمان همین تیم است / این دلخوشی را از مردم نگیرید

از حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال) می‌خواهم برای یک بار هم که شده به شهر مسجدسلیمان بیاید و با چشم خود ببیند که مردم در این شهر با چه مشکلات و سختی‌هایی زندگی می‌کنند و تنها دلخوشی شان این است که یک روز در هفته به ورزشگاه آمده و بازی تیم شهرشان را ببینند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان  به نقل از تسنیم ، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل شهر خودروی مشهد اظهار داشت: قرار نبود به کنفرانس خبری بیایم، چون باشگاه ما تصمیم گرفته است فردا بازی  نکنیم. باشگاه ما اعتقاد دارد در حق تیم‌مان اجحاف شده است. باشگاه ما مستحق این حکم محرومیت نیست و واقعاً در حق‌مان بی‌عدالتی شده است. من از آقای حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال) می‌خواهم برای یک بار هم که شده به شهر مسجدسلیمان بیاید و با چشم خود ببیند که مردم در این شهر با چه مشکلات و سختی‌هایی زندگی می‌کنند و تنها دلخوشی‌شان این است که  یک روز در هفته به ورزشگاه آمده و بازی تیم شهرشان را ببینند. متأسفانه این دلخوشی هم با رأی کمیته انضباطی از آنها گرفته شده است.

 

«از کمیته انضباطی خواسته‌ایم که رأی اعلام شده به تعلیق درآید و در صورت تکرار اجرا شود و امیدواریم با این خواسته موافقت شود.»، وی با بیان این جمله درباره مشکلات مالی تیمش گفت: شهریور هم تمام شد و باشگاه نتوانست به تعهدات مالی خود عمل کند. مشکلات ما همچنان پابرجاست و سه ماه است که هیچ دریافتی نداشته‌ایم. شاید باورتان نشود ما حتی یک پزشک هم در کنار تیم‌مان نداریم و اگر خدای ناکرده برای بازیکنی اتفاق بدی رخ دهد، مشخص نیست چه کاری باید انجام دهیم. در عمر مربیگیری‌ام هیچ وقت با این شرایط و مشکلات در تیمم روبه‌رو نبوده‌ام. واقعاً به این شکل نمی‌شود ادامه داد. شرایط موجود فاجعه است و از مسئولان می‌خواهیم به تیم شهر مسجدسلیمان رسیدگی کنند. مردم شهر تنها دلخوشی‌شان همین تیم است. این دلخوشی را از مردم نگیرید.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان تصریح کرد: در مورد بازی هیچ صحبتی ندارم، چرا که باشگاه تصمیم گرفته است فردا به میدان نرویم. ضمن اینکه تنها مصدوم تیم هم عباس عسگری است که با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شده و ما بازیکن ارزشمندی را از دست دادیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.