کد خبر : 1182
تاریخ انتشار : جمعه 3 خرداد 1398 - 13:03
-

کلنگ قطعه اول جاده بهبهان_آغاجاری به زمین زده شد

کلنگ قطعه اول جاده بهبهان_آغاجاری به زمین زده شد

در صورت اجرای کامل پروژه بهبهان _ آغاجاری علاوه بر این‌که شهرستان آغاجاری از بن بست خارج و رونق بیشتری پیدا می‌کند سبب می‌شود مسیر بهبهان به مرکز استان ۲۱ کیلومتر کوتاه تر شود.

فرماندار بهبهان از احداث قطعه اول جاده بهبهان_آغاجاری (جاده قدیم اهواز) خبر داد.

با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده شهرستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان کلنگ پروژه احداث قطعه اول جاده بهبهان_آغاجاری (جاده قدیم اهواز) به زمین زده شد.

محمد حری در آئین افتتاح این پروژه اظهار داشت:  بهبهان یکی از ورودی های مهم استان خوزستان و نقطه اتصال چند استان مهم و استراتژیک کشور است که متاسفانه در حوزه راه ها محرومیت زیادی داشته و در دولت های قبل از این حیث در حق شهرستان بی توجهی شده است.

وی افزود: خوشبختانه با اهتمامی که دولت تدبیر و امید به مسائل زیرساختی کشور دارد در این دولت کلیه پروژه های راه‌های شهرستان فعال بوده و بیش از ۶۰ میلیارد تومان مبلغ پیمان این پروژه ها است.

فرماندار بهبهان بیان کرد: پروژه بهبهان_رامهرمز یکی از پروژه‌های مهم استان است که متاسفانه عملیات اجرایی آن مدتی متوقف بود و با تلاش استاندار محترم و مدیرکل راه و شهرسازی مجدد شروع به‌کار شد که تقاضا داریم در اجرای پروژه ها تسریع شود تا هر چه سریعتر این پروژه ها مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی گفت: در صورت اجرای کامل پروژه بهبهان _ آغاجاری علاوه بر این‌که شهرستان آغاجاری از بن بست خارج و رونق بیشتری پیدا می‌کند  سبب می‌شود مسیر بهبهان به مرکز استان ۲۱ کیلومتر کوتاه تر شود.

طول قطعه اول  پروژه بهبهان _آغاجاری (جاده قدیم اهواز) ۵/۵ کیلومتر و مبلغ پیمان ۷/۸ میلیارد تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.