کد خبر : 16787
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1399 - 19:40
-

کرونا در شهرستان شادگان جدی‌تر گرفته شود

کرونا در شهرستان شادگان جدی‌تر گرفته شود

امام جمعه شادگان:کرونا در شهرستان شادگان جدی‌تر گرفته شود   امام جمعه شادگان با تاکید بر لزوم رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم شهرستان، گفت: کرونا در شهرستان شادگان جدی گرفته شود. حجت الاسلام سید مجید شرفی در گفتگو با خبرنگار ، در رابطه با شیوع بیماری کرونا در شهرستان شادگان و قرار گرفتن در

امام جمعه شادگان:کرونا در شهرستان شادگان جدی‌تر گرفته شود

 

امام جمعه شادگان با تاکید بر لزوم رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم شهرستان، گفت: کرونا در شهرستان شادگان جدی گرفته شود.
حجت الاسلام سید مجید شرفی در گفتگو با خبرنگار ، در رابطه با شیوع بیماری کرونا در شهرستان شادگان و قرار گرفتن در وضعیت هشداراظهارداشت: مردم شریف شهرستان شادگان برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تمامی دستور العمل‌های ستاد مبارزه با بیماری کرونا را مراعات و از سفرها و رفت و آمدها و دید و بازدیدها غیرضرور خودداری کنند.

وی افزود: این بیماری باید جدّی گرفته شود و با توجه به زحمات فوق‌العاده کادر بهداشت و درمان که از ماه‌ها قبل تلاشی جهادی دارند و بسیار از آنان تشکر و قدردانی می نمایم مجدداً همگان را به مراعات بهداشت فردی و اجتماعی توصیه نموده تا هیچگاه شاهد این بیماری و از دست دادن مردم عزیز و فراگیری اجتماعی آن نباشیم.
امام جمعه شادگان خطاب به مسئولان درخواست می شود ورودی‌های این شهرستان را به دقت کنترل نمایند و از ورود افراد بیمار و مشکوک به این شهرستان ممانعت نموده و فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را نهادینه کنند و بر حُسن اجرای امور نظارت کارآمد داشته باشند و از گسترش این بیماری در سطح شهرستان جلوگیری نمایند.

حجت الاسلام شرفی درپایان گفت: سلامت یکایک مردم عزیز شادگان، طول عمر و موفقیت آن بزرگواران که بسیار مهم، گرانقدر و ارزشمند است را از خداوند متعال خواستارم.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.