کد خبر : 14827
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 14:50
-

کاپیتان استقلال به دلیل شکایت معاون ورزشی سابق ابن باشگاه باید با حضور در دادگاه فرهنگ و رسانه به اتهام‌های که به او زده پاسخ بدهد

کاپیتان استقلال به دلیل شکایت معاون ورزشی سابق ابن باشگاه باید با حضور در دادگاه فرهنگ و رسانه به اتهام‌های که به او زده پاسخ بدهد

وریا غفوری در دادگاه فرهنگ و رسانه   شبکه خبری خوزستان: کاپیتان استقلال به دلیل شکایت معاون ورزشی سابق ابن باشگاه باید با حضور در دادگاه فرهنگ و رسانه به اتهام‌های که به او زده پاسخ بدهد. به گزارششبکه خبری خوزستان به نقل از ورزش سه ، وریا غفوری به عنوان محبوب ترین بازیکن حال

وریا غفوری در دادگاه فرهنگ و رسانه

 

شبکه خبری خوزستان: کاپیتان استقلال به دلیل شکایت معاون ورزشی سابق ابن باشگاه باید با حضور در دادگاه فرهنگ و رسانه به اتهام‌های که به او زده پاسخ بدهد.

به گزارششبکه خبری خوزستان به نقل از ورزش سه ، وریا غفوری به عنوان محبوب ترین بازیکن حال حاضر استقلال در طول یک سالی که با علی خطیر در رابطه مستقیم بود هرگز رابطه خوبی با او نداشت و این دو نفر در چند نوبت پیدا و پنهان علیه هم موضع گرفتند.

اما اوج درگیری این دو به فصل نقل و انتقالات بر می گردد، جایی که علی خطیر در مصاحبه ای با رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد وریا غفوری پیشنهاد تمدید قرارداد سه ساله به ارزش ٩ میلیارد تومان داده که با توجه به شرایط سنی کاپیتان استقلال این مدت قرارداد و البته مبلغ آن منطقی به نظر نمی رسید.

این مسأله عاملی شد تا کاپیتان استقلال علیه علی خطیر شکایتی تنظیم کند هرچند که خبر دقیقی در مورد نتیجه شکایت او در دست نیست و مشخص نیست چه حکمی برای شکایت وریا غفوری صادر شده است.

وریا غفوری: هیچ مربی و بازیکنی نباید در امورات باشگاه دخالت کند

وریا غفوری البته به جز شکایت رسمی در چند مصاحبه علی خطیر را متهم به ناکارآمدی کرد و مدعی شد که او باعث بسیاری از اتفاق های بود که در یک سال گذشته در باشگاه اتفاق افتاده است.

او در بخشی از صحبت هایش مدعی شد خطیر بازیکنان را تحریک می کند تا از استقلال جدا شوند و البته در مورد بندهای عجیبی که در قرار داد ایسما وجود داشت صحبت کرد تا مستقیما معاون ورزشی سابق استقلال را خطاب قرار بدهد.

علی خطیر در این مدت بی کار نبود و در چند استوری در اینستاگرام خود علیه به صورت غیر مستقیم علیه کاپیتان استقلال موضع گرفت؛ در کنار این مسائل خطیر شکایت خود از وریا غفوری را تقدیم دادگاه فرهنگ و رسانه کرد تا از ایم طریق هم پیگیر ادعاهای کاپیتان آبی ها باشد؛ دلیل شکایت خطیر از غفوری استفاده کاپیتان استقلال از یک کلمه بوده که قابل پیگرد قانونی است.

علی خطیر که در در سوییس زندگی می کند از طریق خواهرش که وکیل دادگستری است پیگیر شکایت خود از وریا بوده است و در این بین در روزهای پایانی منتهی به سال ٩٨ احضاریه رسمی به دست کاپیتان استقلال رسیده است.

در این بین با توجه به شیوع ویروس کرونا دادگاه وریا غفوری به زمان دیگری موکول شده است و به نظر می رسد کاپیتان استقلال باید با آغاز به کار رسمی دادگاه فرهنگ و رسانه پاسخگوی ادعاهای خود در مورد معاون ورزشی باشگاه استقلال باشد.

‌علی خطیر که در دوران حضور در استقلال عملکردش حواشی زیادی به همراه داشت حالا می تواند دوباره به خاطر شکایتی که از کاپیتان استقلال کرده در کانون توجهات قرار بگیرد هرچند که واکنش وریا غفوری هم به این اتفاق جنجالی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.