کد خبر : 11871
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 - 13:46
-

کاندیداها از افرادی که به فساد اشتهار دارند در صف اول ستادی خود پرهیز کنند

کاندیداها از افرادی که به فساد اشتهار دارند در صف اول ستادی خود پرهیز کنند

شبکه خبری خوزستان// حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان اظهار داشت: “کاندیداهای محترم از افرادی که به فساد اشتهار دارند در صف اول ستادی خود پرهیز کنند تا ملت به آن ها بی اعتماد نشوند”. علیرغم این  موضوع اخیراً مشاهده شده که برخی افراد که چهره چندان موجه و مقبولی

شبکه خبری خوزستان// حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان اظهار داشت: “کاندیداهای محترم از افرادی که به فساد اشتهار دارند در صف اول ستادی خود پرهیز کنند تا ملت به آن ها بی اعتماد نشوند”. علیرغم این  موضوع اخیراً مشاهده شده که برخی افراد که چهره چندان موجه و مقبولی در میان مردم ندارند در صف اول ستادی برخی کاندیداها حضور دارند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به نزدیک شدن به ۲ اسفند روز انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: پشت بعضی از این پوسترهای تبلیغاتی پول های ایل ما نهفته است. بعضی ها تنها به دلیل هوی و هوس به انتخابات ورود می کنند نه انجام تکلیف… خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان گفت: در انجام انتخابات ۲ اسفند به اخلاق و معنویت نیاز داریم و از همین تریبون از همه کاندیداها و ستادهای آن ها می خواهم ملاک ها را رعایت کنند. اسراف، تطمیع و تهدید نکنند و وعده های شخصی به مردم ندهند. همچنین از پول های شائبه دار به ستادهای خود پرهیز کنند… امینی ادامه داد: کاندیداهای محترم از افرادی که به فساد اشتهار دارند در صف اول ستادی خود پرهیز کنند تا ملت به آن ها بی اعتماد نشوند و بگویند این هایی که امروز تولی و تبری ندارند فردا چگونه می خواهند به خانه ملت وارد شوند…

با این حال طی روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر ورود پول های شائبه دار به انتخابات و خرید و فروش رأی شنیده می شود. علاوه بر این حضور برخی افراد هتاک که به فساد نیز اشتهار دارند در ستاد برخی کاندیداها موجب شده تا بی اعتمادی ها نسبت به این کاندیداها قوت گیرد. همچنین نصب گسترده پوسترهای تبلیغاتی و بنر در نقاط مختلف حوزه انتخابیه بویژه شهرستان مسجدسلیمان تأمل برانگیز و برای شهروندان جای پرسش های زیادی را ایجاد نموده است.

از این رو انتظار می رود تا نهادهای نظارتی و هیأت اجرایی انتخابات ضمن ورود به این موارد گام بلندی در پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و عدم هتاکی به دیگر کاندیداها در تریبون ها بردارند. علاوه بر این امیدواریم تا برخی کاندیداها نیز که این روزها سطح گسترده از تبلیغات محیطی آنان در شهرهای حوزه انتخابیه به چشم می خوردف منابع مالی ستادی و تبلیغاتی خود را جهت تنویر افکار عمومی منتشر نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.