کد خبر : 8055
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 1:36
-

کاش بی کاش

کاش بی کاش

مردم بایستی درست هدف گذاری کنند و همیشه اصلح تربن را انتخاب کنند به شرط اینکه …. هر چه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می شویم فضای اجتماعی و مجازی حرف و حدیث های زیادی در خصوص نماینده گان قبلی و کاندیداها فعلی ردوبدل می شود و همه از کاش و ای کاش در

مردم بایستی درست هدف گذاری کنند و همیشه اصلح تربن را انتخاب کنند به شرط اینکه ….

هر چه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می شویم فضای اجتماعی و مجازی حرف و حدیث های زیادی در خصوص نماینده گان قبلی و کاندیداها فعلی ردوبدل می شود و همه از کاش و ای کاش در خصوص انتخاب و عدم انتخاب نماینده مورد نظر صحبت و گله می کنند .

به راستی این گله مندی از چیست و بانی و باعث این همه از کجا ریشه می گیرد .

اگر مجلس توانمند و با قدرت و صلابت بیشتر بود و نماینده منتخب مردمی می دانست که همیشه باید همت خود را در جهت پیشرفت کشور بکار ببندد الانه وضعیت بهتری داشتیم .

داشتن یک مجلس قدرتمند و در راس امور بودن حتما نماینده گان دلسوز و شجاع و مدیر و مدبر می طلبد .

و اگر مردم می دانستند که با انتخاب گزینه اصلح ، نماینده گان آنها همت خود را در جهت پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور می بستند مردم نیز تغییرات خوب را احساس می کردند ولی متاسفانه نه تغییری در کار هست و نه تعمیری

لذا با داشتن نماینده دلسوز و خدمتگذار و بدون حاشیه تمام امید مردم به نماینده گان بیشتر می شد و حرف و حدیتی از کاش و ای کاش در میان نبود .

در حال حاضر و در این دوره از انتخابات قضیه برعکس شده است مردم در دو راهی انتخاب مانده اند که به چه کسی مطمئن باشند که امید آنها را محقق سازد .

براستی چرا همیشه این مقوله بسیار نحیفی را که کاندیداها و نماینده گان بعد از کسب امتیاز لازم صندلی سبز مجلس را کسب کنند مردم را فراموش می کنند .

مردم انتظار دارند که قانون گذار بهترین وضع قوانینی را به تصویب برساند نه اینکه به خاطر یک سری منافع شخصی و جناجی قوانینی وضع کنند که ضربه مهلکی و دست و پا گیر بر پیکره مردم وارد شود .

آیا کاش و ای کاش در بین نماینده گان هم رواج دارد یا اینکه فقط مردم این دغدغه را دارند .

این همه بی دقتی و حرف و حدیثی دقیقا از زمان قبل از انتخابات ریشه میگیرد و کاش و ای کاش بعد از انتخابات هم رواج پیدا می کند.

افرادی سود جو که فقط منافع شخصی خود و اقوام خود را مد نظر دارند به عنوان لیدرهای اصلی و محرک یک نماینده پشت پرده و یا علنی خود را معرفی نموده و طوری مردم را تشویق به حمایت از نماینده مورد نظر می کنند که اله بسم الله انسان حس میکند که تمامی مشکلات برطرف گردیده و آینده بسیار خوب و درخشانی در انتظار آنهاست .

در صورتیکه اینطور نیست بیایید که به دوره های گذشته نماینده گان مجلس شورای اسلامی که شعارهای زیادی داده اند و هیچ کدام از آنها محقق نشده است نگاه کوتاهی از فعالیت ها و راهبردها و خط مشی آنها بیاندازیم متوجه همه چیز خواهید شد .

و حتی متوجه خواهید شد که اوضاع نماینده و حتی افراد سودجو چه تغییر محسوسی کرده است .

حال در این دوره از انتخابات مانده ایم که کاندیداها با چه شعار جدیدی می خواهند وارد عرصه انتخاباتی شوند و با چه ترفندی قصد جذب آراء مردم را دارند .

امیدوارم که مردم در این دوره از انتخابات با گزینشی نمودن کاندید اصلح انتخاب درستی را ایفا نمایند و کاش و کاشکی را فراموش کنند اشخاصی را انتخاب کنیم که بتوان مجلسی پایه ریزی کرد که واقعا بتواند در راس همه امور باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.