کد خبر : 3550
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 17:11
-

کار آفرینی نوعی عبادت و ارزش آفرینی هست

کار آفرینی نوعی عبادت و ارزش آفرینی هست

کار آفرینی نوعی عبادت و ارزش آفرینی هست مقام معظم رهبری وحید زمانی حموله عضو شورای شهر مسجدسلیمان در پیامی روز کار آفرینی را تبریک گفت بسمه تعالی نقش شایسته کارآفرینی و تآثیر آن در رشد و توسعه اقتصادی ، توانمند سازی منابع انسانی ، اشتغال زایی، استقرار و توسعه عدالت اجتماعی ، حضور گسترده

کار آفرینی نوعی عبادت و ارزش آفرینی هست

مقام معظم رهبری

وحید زمانی حموله عضو شورای شهر مسجدسلیمان در پیامی روز کار آفرینی را تبریک گفت

بسمه تعالی
نقش شایسته کارآفرینی و تآثیر آن در رشد و توسعه اقتصادی ، توانمند سازی منابع انسانی ، اشتغال زایی، استقرار و توسعه عدالت اجتماعی ، حضور گسترده و فعال در بازارهای جهانی ، فقرزدایی و افزایش امید به زندگی ، بر کسی پوشیده نیست. از این رو کشورهای مختلف در دهه های اخیر با توجه به نقش مؤثر و مثبت کارآفرینان اقتصادی در توسعه جامعه ، بهره برداری از این توانمندی را مورد توجه قرار داده اند. دستاورد راهبردی سیاست های کارآفرینانه، دو پیامد مهم ایجاد اشتغال و پیشرفت است که هر دو در خدمت توسعه عدالت اجتماعی خواهند بود.
از سوی دیگر تحولات و دگرگونی های شگرف و عظیمی که به دلیل رشد فزاینده دانش ، صنعت و فناوری در زندگی بشر رخ داده موجب شده تا کشورهای مختلف راهکارهای مناسب و مؤثری را برای بهره گیری هر چه بیشتر از این تحولات بیابند و به کار بندند و به همین علت اندیشمندان عصر کنونی کارآفرینی را شیوه نوین زندگی دانسته اند.
اهتمام به کارآفرینی و ارائه ایده های نو و بکر می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال برای فرد کارآفرین، موجبات ارتزاق افراد دیگر را فراهم آورد.
تلفیق دانش روز و تخصص های مدرن با سرمایه پدران و مادران هرچند که اندک باشد، می تواند کارآیی بسیاری داشته باشد وآموزش فنی وحرفه ای بعنوان متولی اصلی آموزشهای مهارت محور در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص مورد نیاز بخشهای مختلف جامعه در راستای تحقق شعار هر ایرانی یک مهارت نقش مؤثری در ارتقای بهره وری و توسعه پایدار خواهد داشت.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت روز ملی مهارت ، کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای از همه جوانانی که کار را با اخلاق عجین کرده و کارآفرینی را شیوه زندگی و کار خود قرار داده اند تشکر می کنم و امیدوارم در پرتو آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی ( ره ) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) و هم افزایی توانمندی های کارآفرینان در سال رونق تولید بتوانیم در این مسیر افتخار آفرین با گامهایی استوار حرکت نمائیم
وحید زمانی حموله
خادم مردم در شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.