کد خبر : 17525
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399 - 4:26
-

کارگروه مطالبه‌گری در مرکز صداوسیمای خوزستان راه‌اندازی می‌شود

کارگروه مطالبه‌گری در مرکز صداوسیمای خوزستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل صداوسیمای خوزستان در نشست هم‌اندیشی با جوانان مطالبه‌گر انقلابی اظهار داشت: برای ارتباط پیوسته جوانان مطالبه‌گر با این مرکز و پیگیری مطالبات مردمی؛کارگروه مطالبه‌گری در مرکز صداوسیمای خوزستان راه‌اندازی می‌شود. مدیرکل صداوسیمای خوزستان در نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی و جوانان مطالبه‌گر انقلابی استان اظهار داشت: گفتمان مطالبه‌گری برای حل مشکلات مردم یک

مدیرکل صداوسیمای خوزستان در نشست هم‌اندیشی با جوانان مطالبه‌گر انقلابی اظهار داشت: برای ارتباط پیوسته جوانان مطالبه‌گر با این مرکز و پیگیری مطالبات مردمی؛کارگروه مطالبه‌گری در مرکز صداوسیمای خوزستان راه‌اندازی می‌شود.
مدیرکل صداوسیمای خوزستان در نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی و جوانان مطالبه‌گر انقلابی استان اظهار داشت: گفتمان مطالبه‌گری برای حل مشکلات مردم یک گفتمان درست و خواست مقام معظم رهبری است.

وی افزود: ماهیت صداوسیما یک ماهیت مطالبه‌گری است و برای اینکه بتوانیم به پیشرفت و توسعه دست پیدا کنیم لازم است مطالبه‌گری انقلابی و عدالت محور در اولویت قرار گیرد.

رحیمی تاکید کرد: محتوای اکثر برنامه‌های صداوسیمای خوزستان مطالبه محور است و تلاش ما این است که مطالبات مردم را به خوبی پیگیری کنیم. بنابراین آماده پذیرش طرح‌ها و نظرات برای رسیدن به این مهم هستیم.
این مقام مسئول با اشاره به حوادثی همچون سیل سال گذشته در خوزستان گفت: صدا و سیمای خوزستان علاوه بر تلاش در جهت امیدآفرینی در بین مخاطبان و بیان ظرفیت‌های بالای خوزستان در بخش‌های مختلف، مطالبه‌گری از مسئولان را نیز در اولویت دارد.

مدیرکل صداوسیمای خوزستان در ادامه با بیان اینکه کارکردهای شبکه استانی خوزستان در اطلاع رسانی، فرهنگ سازی از اجزای مهم آن است، گفت: برای ارتباط پیوسته جوانان مطالبه‌گر با این مرکز و پیگیری مطالبات مردمی؛کارگروه مطالبه‌گری در مرکز صدا و سیمای خوزستان راه اندازی می‌شود.

وی بر آمادگی صدا و سیمای استان در جهت هم افزایی با فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی اظهار داشت: حمایت حقوقی از مطالبه‌گران انقلابی، پوشش فعالیت‌های جهادی و انقلابی از مواردی است که این مرکز می‌تواند در راستای حمایت از جریان انقلابی ارائه داده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

در این نشست ۳ساعته صمیمی و انتقادی، جوانان مطالبه‌گر انقلابی به مسایلی مانند انعکاس ظرفیت‌های ویژه استان در بخش قومیت‌ها، علما، دفاع مقدس، تدوین پیوست رسانه‌ای در مساله کرونا، ورود این دستگاه به مسایلی مانند زمین‌خواری، انعکاس ویژه مطالبات مستضعفین و مطالبات کارگری درصداوسیما اشاره کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.