کد خبر : 7309
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 1:31
-

چـرا خوزستان زرخیز محروم است؟؟؟

چـرا خوزستان زرخیز محروم است؟؟؟

استان خوزستان سرشار از منابع نفت و گاز و زمینهای حاصلخیز و مرغوب کشاورزی و نیشکر و دارای کارخانه های متعدد از جمله لوله سازی و فولاد و … همچنان در فقر و محرومیت می سوزد و متاسفانه مسئولان و نمایندگان آن هیچ راهکار و برنامه عملی جهت زدودن این فقر و عقب ماندگی ارائه

استان خوزستان سرشار از منابع نفت و گاز و زمینهای حاصلخیز و مرغوب کشاورزی و نیشکر و دارای کارخانه های متعدد از جمله لوله سازی و فولاد و … همچنان در فقر و محرومیت می سوزد و متاسفانه مسئولان و نمایندگان آن هیچ راهکار و برنامه عملی جهت زدودن این فقر و عقب ماندگی ارائه نمی دهند و یا قدرت لازم را برای مبارزه با فقر و اصلاح وضعیت موجود ندارند .

استانی که حدود۸۰% بودجه کشور را تامین می کند چرا جزء محرومترین استانهای کشور محسوب می شود و بیشترین آمار بیکاری را دارد ؟؟

بی عدالتی و تبعیض در این استان بیداد می کند و مسئولان پاسخگو نیستند .
مردمی که ۸ سال دفاع مقدس را تحمل کرده و رنج و محنتهای آن را به جان خریدند آیا سزاوار خدمت نیستند؟؟

خوزستان در دفاع از کشور و آرمانهای انقلاب همیشه پیشگام بوده و هست و آمار شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم مهر تاییدی بر وفاداری مردمان این استان می باشد .
کلان شهــر اهــواز طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی رتبه نخست بد آب و هواترین شهـر دنیا را به خــود اختصاص داده مسئولین برای رفع این معضل چه برنامه هایی را تدارک دیده اند ؟؟؟

معضل فاضلاب ، عدم تکمیل مترو ، نبودن ورودیهای مناسب برای شهر و عدم وجود امکانات تفریحی و پارکهای مناسب از جمله مواردی است که باید هر چه زودتر برای آن چاره اندیشی کــرد .

بعید نیست که اگــر روزی روزگــاری منابع این استان به پایان برسند به خرابه ای متروک تبدیل خــواهــد شــد .

البته با میدان دادن به مدیران قوی و دلسوز و عزل مسئولین بی کفایت و بی تدبیر و انتخاب نمایندگان شـجــاع ، شایسته و مطالبه گــر می توان بخشی از این محرومیت را بر طرف کــرد و زخمهای مردم نجیب و شریف خوزستان را التیام بخشید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.