شماره : 56241
29 / 1 / 1403 - 1:55

سرانجام انتخابات مسجدسلیمان چه شد؟/شفافیت معجزه می کند

20 هزار امضا برای کارزار و حدود 29 هزار رأی در صندوق؛ پاسخ به ابهامات انتخابات حوزه مسجدسلیمان چه شد؟؛

شبکه خبری خوزستان// علیرغم گذشت حدود دو ماه از انتخابات مجلس هنوز ابهامات و پرسش های متعددی در خصوص نتیجه انتخابات برجاست. 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر اولین ها، نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه از طریق وزارت کشور منتشر شد و براین اساس از مجموع ۸۷ هزار و ۲۲۸ رای صحیح اخذ شده، “علی عسگر ظاهری عبده وند” با کسب ۲۸ هزار و ۶۹۸ رای به مجلس دوازدهم راه یافت. سخنگوی شورای نگهبان اواخر اسفندماه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد «رضا جباری» به عنوان منتخب مردم راهی مجلس شد.

با این حال بیش از یک ماه از نتیجه بازشماری آرای حوزه انتخابیه مسجدسلیمان گذشته و جزییاتی از تعداد آراء در فرآیند بازشماری منتشر نشده است. از یک سو این موضوع برای سرنوشت ۲۸۶۹۸ رأی علی عسگر ظاهری با ابهاماتی همراه شده و از سوی دیگر راه اندازی کارزار درخواست صیانت از آرای مسجد سلیمان، لالی، اندیکا، هفتکل به حدود ۲۰ هزار امضاء رسید.

از طرفی حجت الاسلام امینی در بخشی از مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع) بیان داشت: در انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد بودیم که رهبر انقلاب رد صلاحیت یکی از کاندیداها را صراحتاً «اجحاف» نامید. این نشان می‌دهد که رهبر حکیم ما در خصوص افکار عمومی و رضایتمندی مردم و دعوت برای رأی حداکثری، احساس مسئولیت خاص دارند و در جایی که تصمیم اشتباهی را مشاهده کنند، تذکر می‌دهند!
لذا بنده طلبه هم به تأسی از رهبری معظم انقلاب می‌خواهم این سؤال را از مسئولین گرامی مربوطه بپرسم که چگونه به تغییر ناگهانی نتیجه انتخابات در حوزه انتخابیه ما رسیدند؟ اگر تخلف شده حرفی نیست و قطعا باید با آن برخورد شود اما آیا بهتر نبود با توجه به فاصله بسیار کم آرا۶ دو طرف(حدود ۲۴۶ رای)انتخابات ابطال گردد و دوباره در یک فضای شفاف و با نظارتی بهتر برگزار شود؟ در پیگیری‌هایی که بنده به عمل آوردم متوجه شدم که برخی مجموعه های استانی ما هم قائل به اولویت ابطال انتخابات بودند نه جابجایی! آیا مردم منطقه ما حق ندارند بدانند که چطور و بر اساس بازبینی چند صندوق، نتیجه کلی انتخابات در چهار شهر و با مشارکت حدود ۹۰ هزار نفر، تغییر کرد؟ خصوصاً این که انتخابات مجلس، مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رویداد انتخابی منطقه ماست و فی‌المثل با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که هم تعداد اعضای آن بیشتر است و هم شعاع نفوذ آن در ادارات و ارگان‌ها کمتر، به کلی متفاوت است. لذا انتظار می‌رفت که کار با نظارت و شفافیت بهتری انجام شود اما این انتظار محقق نشد و افکار عمومی در هاله ای از ابهام و تعجب باقی ماند.

با تمام این تفاسیر باید دید که با روند بازشماری و اعلام نتیجه جزییات آن نیز منتشر خواهد شد یا روند به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد …

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56241 توسط کد 1031 و در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 01:55:24
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56197
28 / 1 / 1403 - 11:44

جلسه توجیهی برون سپاری خدمات مشاوره غیرحضوری تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز جلسه توجیهی برون سپاری خدمات مشاوره غیرحضوری (تلفنی) ۱۴۸۰ باحضور سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری ، سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی و رئیس اداره امور مالی بهزیستی استان و کارشناسان بهزیستی شهرستان اهواز و استان، وتعدادی از مراکز مشاوره و مسئولین موسسات دارای پروانه فعالیت و مجوز در دفتر معاونت پیشگیری برگزار

صبح امروز جلسه توجیهی برون سپاری خدمات مشاوره غیرحضوری (تلفنی) ۱۴۸۰ باحضور سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری ، سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی و رئیس اداره امور مالی بهزیستی استان و کارشناسان بهزیستی شهرستان اهواز و استان، وتعدادی از مراکز مشاوره و مسئولین موسسات دارای پروانه فعالیت و مجوز در دفتر معاونت پیشگیری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، در این نشست صادق خجسته سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری  در مورد اهمیت  و ضرورت موضوع با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی خرید خدمات تخصصی از بخش غیر دولتی برای مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی غیر حضوری دولتی (خط (۱۴۸۰) شامل انواع خدمات تخصصی روانشناسی ، مشاوره و راهنمایی ، و نوع خدمت(کودک و نوجوان،مشکلات خانوادگی،سوالات پیش از ازدواج و آموزش پیش از ازدواج تحصیلی ،تربیتی ،شغلی و مشکلات بالینی از جمله اختلالات روانی شامل  استرس ،اضطراب ،افسردگی و…) بر اساس  قوانین و مصوبات توضیحاتی ارائه کرد.

و در ادامه سرپرست  معاونت پشتیبانی و منابع انسانی  با بیان اینکه برون سپاری خدمات مشاوره یکی از برنامه‌های مهم این سازمان است که با هدف افزایش کیفیت خدمات مشاوره ای، و بهره‌مندی  جامعه هدف از این خدمات  راه اندازی شده است.

گفتنی است  در این نشست ضمن بررسی علل و عوامل ارتقای سطح سلامت روانی ،اجتماعی  و کیفیت کار مشاوره و توانمندی نیروها در مورد ضوابط حاکم برقرارداد و پاسخگویی به سوالات وابهامات متقاضیان در خصوص نحوه برون سپاری خدمات مشاوره غیرحضوری صدای مشاور (۱۴۸۰ ) بحث وتبادل نظر شد.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56197 توسط رسول حسین پور و در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 11:44:18
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56195
28 / 1 / 1403 - 10:45

توسعه نخیلات در کارون

توسعه نخیلات در کارون مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارون گفت : ۴۷ هکتار باغ نخل رقم برحی که به روش جویچه ای آبیاری می شود در شهرستان کشت شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان : مدیر جهاد کشاورزی کارون از کشت ۴۷ هکتار باغ نخل رقم برحی در روستای عرب عباس این شهرستان خبر داد

توسعه نخیلات در کارون
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارون گفت : ۴۷ هکتار باغ نخل رقم برحی که به روش جویچه ای آبیاری می شود در شهرستان کشت شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان : مدیر جهاد کشاورزی کارون از کشت ۴۷ هکتار باغ نخل رقم برحی در روستای عرب عباس این شهرستان خبر داد و گفت :این نخیلات که بصورت ردیف های ۸*۸ متر کشت شده و به روش جویچه ای آبیاری می شوند با هزینه شخصی کشاورز احداث و نیاز به حمایت های مالی دارند. جبار حمادی در ادامه افزود: خرما یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی کشور است و اقتصادی بودن فعالیت در حوزه نخیلات نیازمند هموار کردن راه خرما برای حضور در بازارهای جهانی و توسعه صادرات این محصول است. وی ادامه داد: ایجاد زنجیره پیوسته تولید تا صادرات یکی از نکات مهمی است که می‌تواند بیشترین تاثیرگذاری را در بهبود وضعیت اقتصاد نخیلات داشته باشد‌. یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این راستا انجام شود، تقویت نهادها و انجمن‌های محلی نخل و خرما است که با ایجاد همبستگی بین نخل‌داران، بازار از دست دلالان خارج شده و نخل‌داران بر بازار خرما حاکم می شوند.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56195 توسط رسول حسین پور و در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 10:45:44
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56193
28 / 1 / 1403 - 10:44

رد چرخ های سه هزار کمباین در گندمزارهای خوزستان

رد چرخ های سه هزار کمباین در گندمزارهای خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برداشت محصول گندم در استان با بکارگیری سه هزار دستگاه کمباین در حال انجام است. به گزارش شبکه خبری خوزستان :مجید نبی‌پور رییس سازمان با بیان اینکه استان خوزستان در سال گذشته در تولید گندم رتبه اول کشور را کسب

رد چرخ های سه هزار کمباین در گندمزارهای خوزستان
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برداشت محصول گندم در استان با بکارگیری سه هزار دستگاه کمباین در حال انجام است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان :مجید نبی‌پور رییس سازمان با بیان اینکه استان خوزستان در سال گذشته در تولید گندم رتبه اول کشور را کسب کرده و در تولید کلزا نیز جزو رتبه های نخست کشور بوده است گفت: در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ، ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی خوزستان به کشت گندم اختصاص یافته که از این میزان ۵۳۵ هزار هکتار ،کشت گندم آبی و ۲۱۹ هزار هکتار کشت گندم دیم بوده است . وی افزود : برداشت گندم از ۲۰ فروردین ماه در برخی شهرستان‌های استان آغاز شده و با توجه به اینکه ۲۰ تا ۲۵ درجه تفاوت دما از شمال تا جنوب خوزستان وجود دارد زمان رسیدگی و برداشت نیز متفاوت است. نبی پور اضافه کرد : جشن برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در جنوب استان و هندیجان برگزار شد و در مناطق شمالی مانند دزفول، اندیمشک، باغملک و دهدز نیز برداشت دیرتر انجام می‌شود. وی‌اظهارکرد: حدود ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است و ۲۰ درصد بقیه مربوط به شهرهای شمالی حدود ۲ هفته آینده برداشت می‌شود. نبی پور تصریح کرد : سه هزار کمباین برداشت گندم خوزستان را برعهده دارند که از این میزان ۶۰۰ کمباین از استان و بقیه از استان‌های فارس، کرمانشاه، لرستان، خراسان و اصفهان هستند. رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به افزایش ۱۰۰ هزار هکتاری کشت گندم اشاره و بیان کرد: به علت نبود بارندگی در آبان و آذرماه سال گذشته گندم‌های دیم استان از بین رفتند زیرا تا ۲۵ اسفند ۲۱۵ میلیمتر و از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه حدود ۱۰۰ میلیمتر بارندگی ثبت شد که تاثیر کمی بر کشاورزی داشت.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56193 توسط رسول حسین پور و در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 10:44:33
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56188
27 / 1 / 1403 - 22:39

اخراج و عدم بکارگیری خانواده ایثارگران، متد جدید پتروشیمی مسجدسلیمان

اخراج و عدم بکارگیری خانواده ایثارگران، متد جدید پتروشیمی مسجدسلیمان؛

در حالی که بیش از ۱۴ ماه از معرفی برخی خانواده ایثارگران به پتروشیمی مسجدسلیمان جهت بکارگیری و اشتغال می گذرد، علاوه بر عدم بکارگیری تاکنون پاسخی به مکاتبه فرمانداری مسجدسلیمان نیز ارسال نشده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر اولین ها، اسفندماه ۱۴۰۱ فرمانداری مسجدسلیمان طی مکاتبه با شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ضمن ارسال درخواست محمد مهرابی از خانواده ایثارگران بهمراه مستندات نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه شهرستان اهواز، خواستار همکاری جهت بکارگیری و اشتغال در پتروشیمی مسجدسلیمان شده بود. نکته جالب این که فرد درخواست کننده خود حدود سه سال در شرکت های تأمین نیرو پتروشیمی مشغول به کار بوده است.

از طرفی در بخشی از ماده۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب سال ۱۳۹۱ صراحتاً آمده است: کلیه دستگاه های موضوع این قانون مکلفند حداقل بیست و پنج درصد (۲۵%) از نیازهای استخدامی و تأمین نیروهای مورد نیاز خود را که وفق ضوابط و مجوزهای مربوط و جایگزینی نیروهای خروجی خود اخذ می نماید به خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان و …و پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان اختصاص دهند.

علاوه بر این در بخشی از تبصره ۸ ذیل همین ماده آمده است: به منظور حفظ کرامت ایثارگران و خانواده آنها، دستگاههای مشمول ماده (۲) این قانون مجاز نیستند مشمولین ماده (۲۱) در آن دستگاه را به عنوان نیروی مازاد (عدم نیاز) اعلام نمایند.

با این حال حدود ۱۴ ماه از درخواست فرمانداری مسجدسلیمان و مکاتبه با پتروشیمی مسجدسلیمان می گذرد و تاکنون علاوه بر عدم بکارگیری و اشتغال فرد مربوطه که از خانواده ایثارگر بشمار می رود، از پاسخ به مکاتبه فرمانداری مسجدسلیمان نیز خبری در دست نیست. از این رو انتظار می رود تا نهادهای نظارتی ضمن بررسی موضوع در خصوص خدمات رسانی شایسته به خانواده ایثارگران و اجرای مفاد قانون در خصوص لزوم بکارگیری و اشتغال آنان اقدامات لازم را صورت دهند.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56188 توسط کد 1031 و در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 22:39:19
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56169
27 / 1 / 1403 - 11:44

فراخوان استعلام صدای مشاور ۱۴۸۰ بهزیستی خوزستان

اداره کل بهزیستی استان خوزستان در نظر دارد مدیریت خدمات مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ (نیروهای خرید خدمت ) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واگذار نماید. لذا متقاضیان و یا نماینده ایشان (با ارائه معرفی نامه مکتوب) می بایست به منظور آشنایی با محیط انجام کار و اطلاع دقیق از شرایط و ضوابط حاکم بر

اداره کل بهزیستی استان خوزستان در نظر دارد مدیریت خدمات مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ (نیروهای خرید خدمت ) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واگذار نماید.

لذا متقاضیان و یا نماینده ایشان (با ارائه معرفی نامه مکتوب) می بایست به منظور آشنایی با محیط انجام کار و اطلاع دقیق از شرایط و ضوابط حاکم بر قرارداد و موضوع مورداستعلام و پاسخگویی به سوالات و ابهامات متقاضیان، در جلسه توجیهی که در محل دفتر معاونت تخصصی ( پیشگیری) بهزیستی استان واقع در کیانپارس، فلکه دوم، خیابان اسفند غربی، طبقه اول  در تاریخ  دوشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۷راس ساعت ۱۰صبح برگزار می گردد، حضور بهم رسانند.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56169 توسط رسول حسین پور و در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 11:44:14
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56167
27 / 1 / 1403 - 10:45

بررسی ۲۵ پرونده در جلسه شورای هیات هفت نفره واگذاری زمین خوزستان

مدیر امور اراضی استان  گفت: در جلسه شورای هیئت هفت نفره ۲۵ پرونده جهت تصمیم گیری برای واگذاری اولیه، تمدید، انتقال قطعی، جایگزینی و غیره بررسی شد .

 بررسی ۲۵ پرونده در جلسه شورای هیات هفت نفره واگذاری زمین خوزستان

 

مدیر امور اراضی استان  گفت: در جلسه شورای هیئت هفت نفره ۲۵ پرونده جهت تصمیم گیری برای واگذاری اولیه، تمدید، انتقال قطعی، جایگزینی و غیره بررسی شد .

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان: جهان شیر سراج الدین مدیر امور اراضی استان از برگزاری اولین جلسه شورای هیات هفت نفره واگذاری زمین استان به منظور بررسی درخواست های متقاضیان با حضور آیت اله حیدری حاکم شرع  و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و سایر اعضا خبر داد .

وی اظهار داشت: در این جلسه ۲۵ پرونده جهت تصمیم گیری برای واگذاری اولیه، تمدید، انتقال قطعی، جایگزینی و غیره مطرح شد .

 

وی تصریح کرد: در مورد پرونده های مطروحه پس از بحث و بررسی و تطبیق درخواست ها با موازین شرعی و قانونی تصمیمات لازم اتخاذ شد . 

 

 

 

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56167 توسط رسول حسین پور و در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 10:45:43
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56165
27 / 1 / 1403 - 10:44

اغاز برداشت دانه های طلایی گندم از مزارع خرمشهر

اغاز برداشت دانه های طلایی گندم از مزارع خرمشهر

 

 

اغاز برداشت دانه های طلایی گندم از مزارع خرمشهر

پیش بینی شده ۳۶ هزار تن گندم از سطح مزارع شهرستان خرمشهر برداشت شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از آغاز برداشت گندم از سطح ۱۴ هزار هکتار مزارع این شهرستان خبر داد.

یاسر شریفی پیش بینی کرد ۳۶ هزار تن گندم از این سطح برداشت شود.

وی ادامه داد: برداشت گندم تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و ۷۰ کمباین جهت برداشت وارد شهرستان خواهد شد.

 

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56165 توسط رسول حسین پور و در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 10:44:32
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56152
10 / 12 / 1402 - 9:44

افزایش ۴۱ درصدی جوجه ریزی در مرغداری های خوزستان

مدیر دفتر امور طیور استان گفت: در بهمن ماه سال جاری ۶ میلیون و ۵۲۵ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده است.

 

افزایش ۴۱ درصدی جوجه ریزی در مرغداری های خوزستان

مدیر دفتر امور طیور استان گفت: در بهمن ماه سال جاری ۶ میلیون و ۵۲۵ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان: مدیر دفتر امور طیور استان گفت: میزان جوجه ریزی در مرغداری های استان در بهمن ماه سال جاری ۶ میلیون و ۵۲۵ هزار قطعه بوده که نسبت به بهمن ماه سال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشته است.

آصفی اضاقه کرد: از این میزان جوجه ریزی بالغ بر ۱۲هزار و ۳۹۷ تن گوشت مرغ آماده طبخ استحصال خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت سازی صورت گرفته در سال گذشته چنانچه بازار مصرف گوشت مرغ مهیا باشد این توانایی وجود دارد که حجم جوجه ریزی در استان در هر دوره به بیش از هفت میلیون قطعه افزایش یابد که این امر ضمن ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی موجب رونق اقتصادی در سطح استان خواهد شد.

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56152 توسط رسول حسین پور و در روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 09:44:32
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر
شماره : 56148
9 / 12 / 1402 - 23:58

حوادث ؛

انفجار مین به جای مانده از جنگ تحمیلی در شهر بستان یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت

مصدومان شامل یک زن ۵۷ ساله و ۲ پسر نوجوان ۱۰ و ۱۲ ساله گزارش شده که توسط آمبولانس به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافتند. فرد کشته شده نیز یک پسرجوان ۱۹ ساله اعلام شده است.؛

 

شبکه خبری خوزستان / انفجار مین در بستان یک کشته و سه مصدوم به جای گذاشت.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: انفجار مین در روستای نبعه از توابع بخش بستان شهرستان دشت آزادگان در روز چهارشنبه یک کشته و سه مصدوم به جا گذاشت.

 

مصدومان شامل یک زن ۵۷ ساله و ۲ پسر نوجوان ۱۰ و ۱۲ ساله گزارش شده که توسط آمبولانس به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافتند. فرد کشته شده نیز یک پسرجوان ۱۹ ساله اعلام شده است.

 

 

ثبت شده در سایت شبکه خبری خوزستان طی شماره 56148 توسط رسول حسین پور و در روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 23:58:01
© Copyright 2024 https://khznn.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر