کد خبر : 995
تاریخ انتشار : شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 18:20
-

پیام عضو شورای اسلامی شهر در پی بقاء تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر

پیام عضو شورای اسلامی شهر در پی بقاء تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر

حضور ‌مجدد و غیرتمندانه تیم‌ شیران زاگرس در لیگ برتر فوتبال را به بازیکنان ، کادرفنی ، تماشگران پرشور و مردم فوتبال دوست مسجدسلیمان ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.یکی از مزایای حضور تیم های شهرستانی در لیگ برتر فوتبال ، پخش بازیهای این تیم ها از طریق صدا وسیماست ، که گزارش های ارسالی از ورزشگاهها و بیان مشکلات آنها در توسعه این شهرها تا حدودی موثر است. اما مسئله ای که بسیار مشهود و باعث شده است که بعضی از تیم های شهرستانی در تأمین مالی هزینه های خود ، با مشکلات عمده ای مواجه شوند

وظیفه اصلی دولت و مسئولان ورزش کشور این است که اشتیاق به ورزش و روح ورزشکاری و ورزش خواهی را در مردم زنده کنند.(مقام معظم رهبری)

حضور ‌مجدد و غیرتمندانه تیم‌ شیران زاگرس در لیگ برتر فوتبال را به بازیکنان ، کادرفنی ، تماشگران پرشور و مردم فوتبال دوست مسجدسلیمان ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.یکی از مزایای حضور تیم های شهرستانی در لیگ برتر فوتبال ، پخش بازیهای این تیم ها از طریق صدا وسیماست ، که گزارش های ارسالی از ورزشگاهها و بیان مشکلات آنها در توسعه این شهرها تا حدودی موثر است. اما مسئله ای که بسیار مشهود و باعث شده است که بعضی از تیم های شهرستانی در تأمین مالی هزینه های خود ، با مشکلات عمده ای مواجه شوند ، بطوریکه این چالش ها بر کیفیت فوتبال آنها تاثیر نهاده است، عدم حمایت مالی ، مشابه تیم های پایتخت نشین ، از طرف فدارسیون فوتبال و وزارت ورزش است. بارها شنیده شد که با دستور وزیر محترم ورزش ، کلیه مطالبات دو تیم تهرانی در اسرع وقت ، از طرف وزرات ورزش و فدارسیون فوتبال پرداخت شد و در برنامه های صدا و سیما با راه اندازی سامانه های هواداران ، برای این دو تیم تبلیغ صورت گرفت و به این مسائل پرداخته میشود ، حال آنکه تیم نفت مسجدسلیمان و بعضی از تیم های شهرستانی بی بهره اند. حضور تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر ، تنها ابزاریست که باعث پر نمودن اوقات فراغت جوانان این شهر شده است و انتظار می رود وزارت نفت، وزارت ورزش و جوانان و فدارسیدن فوتبال در تخصیص بودجه به این شهر ، که مهد فوتبال ایران است نگاه ویژه ای داشته باشند.

ضمن تبریک مجدد به بازیکنان ارزشمند نفت بختیاری و کادر فنی این تیم ، آرزوی موفقیتی در شأن این تیم ، در دوره بعدی لیگ برتر فوتبال ایران را دارم .

حمزه نجف پور

عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.