کد خبر : 20466
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 7:18
-

پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز درمورد شیوع کرونا

پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز درمورد شیوع کرونا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد: اگر قرار بر تجربه یک پیک دیگر بیماری کرونا ویروس باشد، تلفات ما سنگین‌تر از پیک اول خواهد بود

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی پیامی در خصوص افزایش ادامه دار شیوع کرونا در خوزستان گفت: اگر قرار بر تجربه یک پیک دیگر باشد، تلفات ما سنگین‌تر از پیک اول خواهد بود.

متن این پیام به شرح ذیل است:

مردم عزیز خوزستان، ماه ها است که کرونا، این ویروس عجیب و دشمن ناپیدا محور اصلی سخنان اینجانب با شما هم استانی‌های ارجمند بوده، حال نیز نگرانی از وضعیتی که اکنون در آن بسر می بریم موجب شد تا چند سطری برایتان بنویسم.

این خبر خوبی نیست که به شما بگویم ظرفیت تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی اهواز تکمیل شده و شماری از هم استانی هایمان در حال تجربه مبارزه سختی برای ادامه زندگی هستند. هر بار که به بیمارستان رازی می روم؛ هنگام بازگشت، وقتی در خیابان میبینم جوانی، پدری یا مادری ماسک نزده، با خود می گویم نکند فردا آن‌ها را به جای خیابان در بیمارستان و زیر دستگاه درحالی که به زحمت نفس می کشند ملاقات کنم.

نکند دوباره به روز‌هایی برگردیم که تمام فکر و ذکر بنده و همکارانم پیدا کردن تخت برای بستری بیماران جدید بود. روز‌های تلخ و پراسترس اردیبهشت و خرداد که خوزستان را داغدار از دست دادن شماری از عزیزانش کرد.

مردم عزیز بدانید اگر قرار بر تجربه یک پیک دیگر باشد، تلفات ما سنگینتر از پیک اول خواهد بود چرا که اینبار دیگر خبری از آن حساسیت‌های مردمی و ترس‌ها و بیم‌ها نیست، این طبیعت پاندمی‌های سنگین ویروسی است زمانی ضربه خود را میزنند که از حساسیت جامعه کاسته شده باشد.

از شما میخواهم برای حفظ سلامت خود، برای بقای نفس‌های مادران و پدرانمان و برای کمک به کادر مجاهد و ایثارگر بهداشت و درمان، نسبت به وضعیت کرونا بی تفاوت نباشید و برای گذر از این روز‌های سخت و رسیدن به روز‌های خوبی که قرار است دوباره در کنار هم بایستیم اصول بهداشتی را مراعات کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.