کد خبر : 5813
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مهر 1398 - 20:14
-

پیام رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی

پیام رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی

پلیس با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی،به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است و نقش برجسته ای را در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی ایفا می کند. امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی،به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه و امین مردم مشاهده کرد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض نموده و از خدمات بی دریغ و بی وقفه فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی شهرستان مسجدسلیمان قدردانی می نمایم.

امید آن دارم که تلاشگران عرصه نظم و امنیت در جامعه، با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور بوده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی و تامین امنیت شهروندان موفق باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.