کد خبر : 11819
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1398 - 22:25
-

*پیام دکتر علی رضایی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر

*پیام دکتر علی رضایی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر

*پیام دکتر علی رضایی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر* *بسم الله الرحمن الرحیم*     زهرا اگر نبود ولایت نداشتیم گمراه می‌شدیم و هدایت نداشتیم رسول‌اکرم(ص) می فرمایند: «افراد بزرگ منش و بزرگوار زنها را مورد احترام و ادب قرار می‌دهند؛ ولی اشخاص پست و فرومایه به زنها احترام ننهاده و

*پیام دکتر علی رضایی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر*

*بسم الله الرحمن الرحیم*

 

 

زهرا اگر نبود ولایت نداشتیم

گمراه می‌شدیم و هدایت نداشتیم

رسول‌اکرم(ص) می فرمایند: «افراد بزرگ منش و بزرگوار زنها را مورد احترام و ادب قرار می‌دهند؛ ولی اشخاص پست و فرومایه به زنها احترام ننهاده و کرامت آنها را نادیده می‌گیرند»

بدینوسیله، میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری، حضرت فاطمه الزهرا (س)، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را گرامی می داریم.

این روزها را به همه مادران و زنان ایران اسلامی و ویژه زنان و مادرانمان در سرزمین انسان ساز بختیاری تبریک و تهنیت عرض می نمایم. سرزمینی که در خود زنان و مادران تاریخ سازی پرورش داد و مادرانی که شیرمردان حماسه سازی را در تاریخ پر افتخار ایل به یادگار گذاشته اند.

زنانی همچون بی بی مریم بختیاری که از دامان او آزادمردی همچون شهید شیرعلیمردان زاده شد و خود نیز به مقام سرداری در تاریخ نائل شد.

زن ایرانی، زن مسلمان و به ویژه زن بختیاری مسئولیت بزرگی بر دوش دارد و آنهم انسان سازی است. آن ها به وسعت همه رنج ها، صبرها و سختی ها نقش بی بدیلی در تاریخ ایفا می کنند. همان نقشی که بی بی دو عالم حضرت فاطمه(س) در تاریخ اسلام و انسان ایفا نمود.

علی رضایی میرقائد
۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۸

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.