کد خبر : 12189
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1398 - 13:48
-

پیام تقدیر و تشکر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشت آزادگان از مردم بابت شرکت در انتخابات

پیام تقدیر و تشکر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشت آزادگان از مردم بابت شرکت در انتخابات

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان سروان مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان طی پیامی از حضور حماسی و بابصیرت مردم در پای صندوق های رای تشکر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم خداوند متعال را سپاسگزارم که بار دیگر مردم متدین و سرافراز ایران اسلامی شکوه

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان سروان مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان طی پیامی از حضور حماسی و بابصیرت مردم در پای صندوق های رای تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را سپاسگزارم که بار دیگر مردم متدین و سرافراز ایران اسلامی شکوه و اقتدار خود را در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایش گذاشتند.

مردم شریف و نجیب شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان نیز در این همایش ملی همانند گذشته نقش آفرینی نموده و برگی دیگر به آرمانهای امام و رهبری و نیز شهدای انقلاب اسلامی به ویژه خون مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عهد و پیمان بستند.

اینجانب از همت بلند و حضور گسترده و با شکوه تمامی اقشار جامعه در این دوره انتخابات صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند منان توفیق، سلامتی و رستگاری همه را مسئلت دارم و بهروزی و عاقبت به خیری برای همگان آرزومندم.

سروان پاسدار مهدی طرفی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.