کد خبر : 14874
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 - 8:05
-

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان مؤذنی

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان مؤذنی

نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم حلیمه رضوان شوشتری، مادر گرامی شهیدان معزز محمدرضا، محمدحسـین و محمد طاهر مؤذنی، را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح

نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم حلیمه رضوان شوشتری، مادر گرامی شهیدان معزز محمدرضا، محمدحسـین و محمد طاهر مؤذنی، را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر مؤذنی

سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست. درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم حلیمه رضوان شوشتری»، مادر گرامی شهیدان معزز «محمد رضا، محمدحسـین و محمد طاهر مؤذنی»، را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.»

شهیدان «محمدرضا، محمدطاهر و محمدحسین مؤذنی»، به ترتیب در تاریخ ۲۰ بهمن ۶۱، در منطقه فکه و عملیات والفجر مقدماتی، ۱۳ تیر ماه ۱۳۶۵، در پایگاه شهید نجارزاده شوشتر و سوم بهمن ماه ۱۳۶۵، در شلمچه و عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.