کد خبر : 17136
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 13:26
-

پیام تبریک و گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

پیام تبریک و گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

🔻 حجت الاسلام برهانی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در پیامی فرا رسیدن یکم تیر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت. پیام ایشان به شرح ذیل میباشد.   بسم الله الرحمن الرحیم الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه و لا یخشون أحدا إلا الله و کفى بالله حسیبا احزاب/۳۹   📍تبلیغات همواره

🔻 حجت الاسلام برهانی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در پیامی فرا رسیدن یکم تیر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

پیام ایشان به شرح ذیل میباشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه و لا یخشون أحدا إلا الله و کفى بالله حسیبا
احزاب/۳۹

 

📍تبلیغات همواره از اصول و خطوط قرمز تمدنها و ملتها بوده است. در طول تاریخ همه تمدنها سعی کرده اند که بوسیله تبلیغات آرمان های خویش را به دیگران و نسل های آینده انتقال دهند و بر تاثیر آن بیفزایند.

 

📍 امروز برای آنکه تبلیغات دینی همواره موثر واقع شود باید برنامه ریزی دقیق و مشخصی در این زمینه وجود داشته و دستگاه‌ها به طور منسجم و یکپارچه و به دور از فعالیت‌های موازی کاری و هم عرض عمل کنند تا برآیند فعالیت آن‌ها در سطح جامعه و نیز سطوح جهانی موثر واقع شود.

 

📍فرارسیدن اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی بر مبلغان دین و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی فرصتی نیکو است تا بیش از پیش همت خود را بر شناساندن گوهر اصیل معرفت حق مصروف بدارند و در گشایش هر چه بیشتر مسیر توسعه فرهنگ دینی سعی بلیغ نمایند.

 

📍اینجانب سالروز صدور فرمان امام خمینی (قدس سره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را به کلیه سنگربانان جبهه تبلیغ و توسعه فرهنگ دینی شهرستان هویزه به ویژه روحانیت جلیل القدر,جوانان فعال عرصه فضای مجازی ,هیئات مذهبی و کلیه مجموعه های تبلیغی هویزه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

 

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی و ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و نایب به حق ایشان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بیش از پیش در راستای رسالت خویش که تبلیغ و ترویج دین، احکام و اندیشه‌های دینی و فرهنگ اسلامی میباشد، منصور باشید.

 

 

حسن برهانی
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه
یکشنبه
۹۹/۴/۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.