کد خبر : 15433
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 23:25
-

پیام تبریک فرماندار شهرستان امیدیه به مناسبت روز کارگر

پیام تبریک فرماندار شهرستان امیدیه به مناسبت روز کارگر

فرماندارشهرستان امیدیه در پیامی روز کارگر را تبریک گفت. سید مهران رفیعی فرماندارامیدیه در پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.   متن پیام به این شرح می باشد. بسمه تعالی ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است

فرماندارشهرستان امیدیه در پیامی روز کارگر را تبریک گفت.
سید مهران رفیعی فرماندارامیدیه در پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

 

متن پیام به این شرح می باشد.

بسمه تعالی

۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت،توسعه، بالندگی و خود اتکایی هر جامعه ای محسوب می شوند.

کارگران در دین مبین اسلام از جایگاه بس ارزشمندی برخوردار هستند تا آنجائی که حضرت رسول اکرم (ص) بر دستان کارگر بوسه زد و فرمودند:«این دستی است که در آتش جهنم نمی سوزد.» بدیهی است بوسیدن دست کارگر از سوی بزرگ ترین پیامبر خدا (ص) ارزش عالی و اهمیت بی نظیر کار و تلاش برای رزق حلال را نشان می دهد.

کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی می باشند و بی شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه می باشد.کارگرانی که در طول مبارزات ستم شاهی ملت ایران،دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه های مختلف سازندگی نقش به سزایی داشته اند،در دست یابی به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز سهم عمده ای ایفا می کنند.اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر این روز را به کارگران شریف میهن اسلامی تبریک عرض نموده،موفقیت روز افزون تمامی کارگران زحمت کش و خدوم را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

سیدمهران رفیعی
فرماندار شهرستان امیدیه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.