کد خبر : 16196
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 - 21:27
-

پیام تبریک سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر

پیام تبریک سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر

سوم خرداد، یادآور حماسه آفرینی ها و دلاوری های مردان خالص و پاکی است که در راه دفاع از شرف و ارزش های ایران عزیز اسلامی با صلابت و استواری ایستادند از وجود خویش گذشتند و با شجاعت و شهامت شان حاضر نشدند وجبی از خاک این سرزمین را به دست دشمن بسپارند.

 

پیام تبریک سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر

 

سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه با صدور پیامی به مناسبت سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به مردم ولایی شهرستان به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا تبریک گفت.

در پیام سید مهران رفیعی فرماندار آمده است: سوم خرداد، یادآور حماسه آفرینی ها و دلاوری های مردان خالص و پاکی است که در راه دفاع از شرف و ارزش های ایران عزیز اسلامی با صلابت و استواری ایستادند از وجود خویش گذشتند و با شجاعت و شهامت شان حاضر نشدند وجبی از خاک این سرزمین را به دست دشمن بسپارند. آزادسازی خرمشهر، تاریخ پرافتخار مقاومت ملتی را روایت می کند که در نهایت مظلومیت اما با روحیه جهادی و شهادت طلبی برای صیانت از اسلام ناب و نیز عزت و تمامیت ارضی خود جانفشانی نمود و عظمت الهی اش را در تاریخ ماندگار ساخت.

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، خصوصا شهدای عملیات پیروزمند بیت المقدس، فرارسیدن سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به مردم ولایی استان به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه پروردگار متعال توفیق صیانت از آموزه های این حماسه بزرگ، حفظ آرمان های حضرت امام راحل (ره) و شهیدان والامقام را خواستارم.

 

سید مهران رفیعی
فرماندار شهرستان امیدیه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.