کد خبر : 11766
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 - 21:03
-

پیام تبریک سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

پیام تبریک سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

پیام تبریک سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن   سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه با صدور پیامی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، بزرگداشت مقام زن و روز مادر ، این روز فرخنده و خجسته را به همگان تبریک گفت.

پیام تبریک سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

 

سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه با صدور پیامی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، بزرگداشت مقام زن و روز مادر ، این روز فرخنده و خجسته را به همگان تبریک گفت.

متن پیام فرماندار بدین شرح است:

نامگذاری سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) به نام روز زن نشان دهنده اهمیت نقش زن در ایران اسلامی و جایگاه انسانی اوست.

بی‌شک نقش سازنده‌ زنان ایرانی در تمامی عرصه‌های توسعه اعم از علمی ، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بی‌بدیل و لایق تحسین است ، از این رو باید کوشید تا از یک سو با رفع موانع و کشف توانمندی های عظیم آنان، زمینه حضور چشمگیر و تأثیرگذار این بخش از سرمایه انسانی جامعه را در توسعه کشور فراهم نمود و از سوی دیگر، نقش وصف ناپذیر آنان در مدیریت کانون خانواده را مورد توجه قرار داده و ارج نهاد.

ولادت زهـرای اطهـر (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیـل مادران و زنان جامعه اسلامی و ترویج ارزش‌ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای این سرزمین نورانی است.

اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) و روز زن ، از درگاه ایزد منان صمیمانه برای همه مادران و بانوان شریف در سراسر کشور بویژه بانوان شهرستان امیدیه ، بهروزی، سلامتی و سربلندی را مسألت می‌نمایم.

امید است بانوان مستعد و توانمند این شهرستان با حضور و مشارکت حداکثری و همه‌جانبه در تمامی عرصه‌ها سهم عمده‌ای در رشد، شکوفایی، توسعه و پیشرفت جامعه ایفا نمایند.

سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.