کد خبر : 398
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 20:49
-

پیام تبریک سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به قهرمان مسجدسلیمانی کشتی فرنگی مسابقات آسیایی

پیام تبریک سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به قهرمان مسجدسلیمانی کشتی فرنگی مسابقات آسیایی

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان پیام تبریک سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به قهرمان مسجدسلیمانی کشتی فرنگی مسابقات آسیایی “خداوند بزرگ را شاکریم که یک بار دیگر شاهد حماسه آفرینی فرزندی از ایل غیور بختیاری و شهر قهرمان پرور مسجدسلیمان هستیم. برافراشته شدن پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران و

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان

پیام تبریک سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به قهرمان مسجدسلیمانی کشتی فرنگی مسابقات آسیایی
“خداوند بزرگ را شاکریم که یک بار دیگر شاهد حماسه آفرینی فرزندی از ایل غیور بختیاری و شهر قهرمان پرور مسجدسلیمان هستیم.
برافراشته شدن پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران و کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی آسیا در کشور چین توسط ورزشکاری از شهر مان مایه مباهات و افتخار تمام ایل غیور بختیاری و مردم شریف استان خوزستان و علی‌الخصوص شهرستان مسجدسلیمان میباشد.
بی گمان شهرستان مسجدسلیمان از داشتن فرزندان تلاشگر و خستگی ناپذیری چون قهرمان امیرقاسمی منجزی که میتواند الگوی مناسبی درورزش برای جوانان این دیار باشد، بر خود خواهد بالید.
قطعا” دست‌یابی ورزشکاران به سکوها و رتبه‌های ممتاز ملی و بین المللی از سوی فرزندان مسجدسلیمان قهرمان، حاصل توانمندی و استعداد و ایمان آنان به خداوند متعال می‌باشد که ضرورت دارد با حمایت همه‌جانبه شاهد استمرار این موفقیت‌ها در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.
شایسته است کسب عنوان قهرمانی و تصاحب مدال ارزشمندطلا در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی آسیا را به قهرمان امیر قاسمی منجزی و ایل غیور بختیاری تبریک گفته و از درگاه خداوند سبحان آرزوی موفقیت های بیشتر و کسب افتخارات بزرگتر را برای جامعه ورزش شهرستان درتمامی رشته های ورزشی مسئلت دارم.
حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.