کد خبر : 5203
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 8:18
-

پویش مردمی «مشق احسان» با توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در خوزستان اجرا شد

پویش مردمی «مشق احسان» با توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در خوزستان اجرا شد

پویش مردمی «مشق احسان» با توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در خوزستان اجرا شد مراسم پویش مردمی «مشق احسان» شامل توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بین مناطق محروم خوزستان با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، مراسم پویش

پویش مردمی «مشق احسان» با توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در خوزستان اجرا شد
مراسم پویش مردمی «مشق احسان» شامل توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بین مناطق محروم خوزستان با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، مراسم پویش مردمی «مشق احسان» شامل توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بین مناطق محروم خوزستان با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این مراسم سید سعید حجازی با اشاره به توزیع ۲۰ هزار بسته حمایتی لوازم‌التحریر از سوی بنیاد احسان در قالب پویش مردمی احسان اظهار داشت: این بسته‌ها در میان دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع و در این راستا خیران و مردم مشارکت داشته‌اند.

رئیس بنیاد برکت خوزستان با اشاره به آغاز توزیع ۴ هزار بسته کالای خانگی در قالب ۷۰ هزار قلم کالا بین مناطق سیل‌زده خوزستان، بیان کرد: در مرحله نخست توزیع بسته کالای خانگی ۶ هزار بسته کالای خانگی بین مناطق سیل‌زده توزیع شد.

همچنین علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به ناعدالتی و نابرابری در زمینه آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: این وضعیت غیرقابل قبول است و باید در راستای کاهش آن در سطح خوزستان گام برداشت.
وی از جمله اقدامات لازم برای کاهش نابرابری آموزشی را حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار برشمرد و ادامه داد: ایجاد فضاهای آموزشی مناسب و احداث مدارس استاندارد در این مناطق نیز می‌تواند در کاهش این ناعدالتی اثرگذار باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری طرح‌ جوانه‌ها برای حمایت از دانش‌آموزان محروم خوزستانی طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: با استفاده از این طرح یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز خوزستانی از بورسیه تحصیلی بهره‌مند شدند.

به گزارش تسنیم، در حاشیه مراسم پویش مردمی «مشق احسان» به ۲۷ فرزند شهید مدافع حرم ستان خوزستان هدایای رهبرمعظم انقلاب به فرزندان شهدا در سراسر کشور نیز اهدا شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.