کد خبر : 11909
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 - 8:24
-

پوستر شهدای مقاومت در جمع فعالان فرهنگی اهواز رونمایی شد

پوستر شهدای مقاومت در جمع فعالان فرهنگی اهواز رونمایی شد

آیین رونمایی از پوستر شهدای مقاومت با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز و جمع کثیری از طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی اهواز برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، آیین رونمایی از پوستر شهدای مقاومت در جمع کثیری از طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی

آیین رونمایی از پوستر شهدای مقاومت با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز و جمع کثیری از طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی اهواز برگزار شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، آیین رونمایی از پوستر شهدای مقاومت در جمع کثیری از طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی اهواز با حضور حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز و منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان و مسئولین در مصلا اهواز برگزار شد.

در این نشست صمیمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اظهارداشت: راه و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی و حماسه‌ای که در زمان حضور و بعد از شهادت وی در کشور و استان خوزستان شکل گرفت جان تازه‌ای به انقلاب داد.
وی افزود: مردم کشور و به‌ویژه خوزستان در یوم‌الله ۲۲ بهمن نشان دادند در مسیر این انقلاب جان‌فشانی می‌کنند و این به برکت خون شهدای عزیزی همچون حاج قاسم سلیمانی است.

نماینده ولی فقبه در خوزستان تصریح کرد: دشمن توجه ویژه‌ای به مسئله انتخابات در کشور ما دارد و همان‌طور که در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی بالغ‌بر ۲۵ میلیون نفر شرکت داشتند و در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال نیز مشارکت مردم بی‌نظیر بود، به فضل خدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مردم انقلابی و بصیر حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، پوستر شهدای مقاومت باهدف ترویج فرهنگ و سیره و سبک زندگی شهدای مقاومت، به زندگی و خاطرات شهدای همچون، شهید عماد مغنیه، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حسین همدانی، شهید حسن تهرانی مقدم، شهید فتحی شقاقی، شهید محمدناصری، شهید حسن شاطری و شهید شهید عباس موسوی، می‌پردازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.