کد خبر : 18739
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 3:45
-

پرداخت معوقات کارگران هفت‌تپه و “خلع ید مالک” باید اولویت اصلی باشد

پرداخت معوقات کارگران هفت‌تپه و “خلع ید مالک” باید اولویت اصلی باشد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه گفت: راهکار مسئله کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، خلع ید مدیریت کنونی است و معوقات کارگران این شرکت باید پرداخت شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار معاونان دفتر معاون اول رئیس جمهور با اشاره به این‌که “خوزستان در

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه گفت: راهکار مسئله کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، خلع ید مدیریت کنونی است و معوقات کارگران این شرکت باید پرداخت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار معاونان دفتر معاون اول رئیس جمهور با اشاره به این‌که “خوزستان در خصوص ثروت ملی و منابع طبیعی قابل مقایسه با دیگر استان‌های کشور نیست” اظهار داشت: در این استان امکانات و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ رو زمینی و زیرزمینی وجود دارد که سبب ایجاد توقع به‌جا در میان مردم شده است.

وی با اشاره به وجود برخی نابه‌سامانی‌ها در استان افزود: تنها یک غیزانیه نیست بلکه شهرها و روستاهای متعددی در استان خوزستان وجود دارد که باوجود نزدیکی به رودخانه و سدها فاقد آب هستند؛ این مشکلات سبب طمع دشمن می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در سطح استان خوزستان فضایی ایجاد شده که مردم به راحتی مشکلات و دغدغه‌های خود را در فضای مصلی بیان می‌کنند و این مساله از سوء استفاده دشمن جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به مسئله نیشکر هفت تپه شوش خاطرنشان کرد: واگذاری به بخش خصوصی به معنای عدم نظارت بعداز واگذاری نیست و متاسفانه در بسیاری از موارد نظارت از بین رفته است. واگذاری به بخش خصوصی باید همراه با نظارت انجام شود.

امام جمعه اهواز با تاکید بر عدم تاخیر در پرداخت حقوق به کارگران مجموعه‌های مختلف، ادامه داد: نباید اجازه داد با تاخیر در پرداخت، کارگران دچار مشکل شوند و واقعا کسی یک ماه حقوق او هم عقب بیفتد با مشکل روبه‌رو می‌شود چه برسد به اینکه ماه‌ها پرداخت نشود.

موسوی‌فرد با تاکید براینکه راهکار مسئله کشت و صنعت هفت‌تپه شوش، قطع ید مدیریت کنونی و پای کار آمدن مدیریت توانمند است. یکی از اولویت‌های مهم در این زمینه پرداخت معوقات کارگران این شرکت است.

وی با اشاره به معضل کمبود آب در سطح استان اظهار داشت: باید فکری به حال آب آشامیدنی استان به ویژه اهواز کرد. در حاشیه شهر اهواز و مناطقی با حدود ۵ دقیقه فاصله تا مرکز شهر شاهد وضعیت نامناسبی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.