کد خبر : 11807
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1398 - 12:21
-

پتروشیمی مسجدسلیمان دستمایه اهداف تبلیغاتی نماینده مردم در مجلس

پتروشیمی مسجدسلیمان دستمایه اهداف تبلیغاتی نماینده مردم در مجلس

شبکه خبری خوزستان// در حالی که قرار بود واحد آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان در خرداد سال جاری به بهره برداری برسد، این موضوع تحقق نیافت. علیرغم این انتظار می رفت نماینده مردم شهرستان در مجلس نقش عمده ای در بهره برداری این واحد از پتروشیمی ایفا کند اما گویا پیشرفت پروژه دستمایه اهداف تبلیغاتی نماینده شهرستان

شبکه خبری خوزستان// در حالی که قرار بود واحد آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان در خرداد سال جاری به بهره برداری برسد، این موضوع تحقق نیافت. علیرغم این انتظار می رفت نماینده مردم شهرستان در مجلس نقش عمده ای در بهره برداری این واحد از پتروشیمی ایفا کند اما گویا پیشرفت پروژه دستمایه اهداف تبلیغاتی نماینده شهرستان شده است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی سال گذشته گفته بود که امیدوار است واحد آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان در خرداد ماه ۹۸ راه‌اندازی شود. اما این واحد پتروشیمی در پیشرفت ۹۸ درصدی مدتهاست بلاتکلیف باقی مانده و همچنان خبری از بهره برداری از آن نیست. این روزها با شدت گرفتن تبلیغات انتخاباتی کاندیداها پتروشیمی مسجدسلیمان نیز دستمایه اهداف تبلیغاتی و مانور رسانه ای قرار گرفته و نماینده فعلی مردم شهرستان بارها از نقش تأثیرگذار خود در پیشرفت حداکثری و ایجاد اشتغال در پتروشیمی سخن گفته است.

پرسش اینجاست که باتوجه به حضور علی عسکر ظاهری در کمیسیون انرژی انتظار می رفت تا گره از مشکلات و چالش های پیش روی مجموعه پتروشیمی مسجدسلیمان گشوده شود. روند توسعه این پروژه از اسفندماه سال گذشته بعلت نبود منابع مالی به کندی پیش می رود. اخیراً نیز در گفتگوی داودی مدیرعامل پتروشیمی تنها از نقش  وزیر صنعت و معدن، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و استاندار خوزستان در رفع موانع موجود سخن به میان آمده است.

با تمام این تفاسیر امیدواریم تا نماینده مردم شهرستان ضمن متمرکز شدن بر دیگر فرصت های توسعه و پیشرفت شهرستان و شکوفایی اقتصادی بویژه در حوزه نفت، به شکلی شایسته و مطلوب در این زمینه ایفای نقش نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.