کد خبر : 7694
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 - 19:51
-

پایگاه اطلاع‌رسانی و سامانه پیامکی نماینده ولی فقیه در خوزستان ‌راه‌اندازی شد‌

پایگاه اطلاع‌رسانی و سامانه پیامکی نماینده ولی فقیه در خوزستان ‌راه‌اندازی شد‌

پایگاه اطلاع‌رسانی و سامانه پیامکی نماینده ولی فقیه در خوزستان ‌راه‌اندازی شد‌ پایگاه رسمی نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برای ارتباط مردم خوزستان با نماینده ولی فقیه اعلام و راه‌اندازی شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، راه‌های ارتباطی با دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

پایگاه اطلاع‌رسانی و سامانه پیامکی نماینده ولی فقیه در خوزستان ‌راه‌اندازی شد‌
پایگاه رسمی نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برای ارتباط مردم خوزستان با نماینده ولی فقیه اعلام و راه‌اندازی شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان، راه‌های ارتباطی با دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز راه اندازی و اعلام شد.

براساس اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، سایت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد به نشانی mousavi-fard.ir در دسترس همگان قرار گرفته و سامانه پیامکی دفتر برای ارسال پیام و بیان مطالب جهت اطلاع امام جمعه اهواز به شماره ۳۰۰۰۱۵۱۵۳۴ است.
همچنین پیش از این صفحات و کانال‌های ارتباطی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با شناسه @mousavifard راه اندازی شده و در دسترس است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.