کد خبر : 18536
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 - 3:42
-

پاشازاده: بازی حساسی مقابل صنعت نفت داریم/دارایی شاهین همین است

پاشازاده: بازی حساسی مقابل صنعت نفت داریم/دارایی شاهین همین است

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی حساسی مقابل صنعت نفت داریم هنوز شاید شانس داشته باشیم اما از آن مهم‌تر ارزش بازیکنان خودمان هستیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان، مهدی پاشازاده در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی حساسی مقابل صنعت نفت داریم هنوز شاید شانس داشته باشیم اما از آن مهم‌تر ارزش بازیکنان خودمان هستیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، مهدی پاشازاده در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی حساسی مقابل صنعت نفت داریم هنوز شاید شانس داشته باشیم اما از آن مهم‌تر ارزش بازیکنان خودمان هستیم کاری که شروع کردیم و باید بتوانیم انشاءالله به اتمام برسانیم.

وی گفت: مصدوم و محروم زیاد داریم ولی خب تیم‌مان خوب است برنامه‌های مشخصی داشتیم که خیلی مهم بود در راستای آن برنامه‌ها حرکت کنیم و این هفته این کار را انجام دادیم انشاءالله بتوانیم در این بازی نسبت به سه بازی قبل پیشرفت داشته باشیم و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید حتما این پیشرفت محسوس مشاهده می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد عدم نتیجه‌گیری تیمش بیان کرد: ما هجومی بازی کردیم و نتیجه هم گرفتیم، پارس جنوبی در خانه خودش دو گل زدیم مقابل تیم سایپا و تراکتور ایجاد موقعیت کردیم ولی از مهم‌تر این است که شصخیت تیم‌مان را بتوانم نشان دهم در این سه بازی یک گل دریافت کردیم. دفاع تیمی‌مان خیلی خوب شده است و این حاصل تمرین است که با بازیکنان انجام دادم.

پاشازاده درباره حواشی شاهین تصریح کرد: امروز در تمرین گفتم که به خاطر هواداران و شرفمان باید نتیجه بگیریم. دارایی باشگاه همین است. گاهی اوقات من سخت‌گیری می‌کنم و حساس هستم. باشگاه هر چه داشته به میان آورده و آن خصوصی بودن و دولتی بودن تفاوت‌ها را ایجاد کرده است. اگر بخواهم از باشگاه عصبانی شوم نمی‌شود، به حسین مالکی هم گفتم دارایی باشگاه همین است و نباید ناراحت باشد.

وی در مورد آمادگی بازیکنانش از لحاظ روانی مقابل تیم صنعت نفت افزود: صحبت‌های لازم انجام شده و جلساتی برگزار کردیم که حتما تأثیرگذار است و سعی می‌کنیم به یک منطق خوبی برسیم که احساسی نشویم و موقعیت‌هایمان را از دست ندهیم برای من مهم است که تیمم با شخصیت بازی را شروع و تمام کند و انشاءالله اتفاق خاصی پیش نیاید تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.