کد خبر : 18772
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 - 11:27
-

پاسخ قاطع مهدی تارتار به تمامی شایعات

پاسخ قاطع مهدی تارتار به تمامی شایعات

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خوزستان اسپورت مهدی تارتار در شب پایانی لیگ نوزدهم سند سقوط تیمی را امضا کرد که با رهبری خودش به لیگ برتر صعود کرده بود. طی روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی درباره بازی هفته پایانی لیگ بین نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم ایجاد شد و

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خوزستان اسپورت مهدی تارتار در شب پایانی لیگ نوزدهم سند سقوط تیمی را امضا کرد که با رهبری خودش به لیگ برتر صعود کرده بود.

طی روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی درباره بازی هفته پایانی لیگ بین نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم ایجاد شد و اتهامات زیادی از سوی برخی تیم‌های پایین جدولی متوجه تیم نفت مسجدسلیمان و مهدی تارتار سرمربی زردپوشان گردید.

با توجه به سابقه‌ی مربیگری تارتار در تیم پارس جنوبی و رابطه خوبی که بین این مربی با مدیران باشگاه پارس جنوبی وجود داشت، همچنین عدم تأثیر نتیجه در سرنوشت تیم نفت مسجدسلیمان، این ذهنیت ایجاد شده بود که ممکن است تارتار و شاگردانش در این مسابقه کم‌کاری کنند.

پاس نشدن چک‌های بازیکنان نفت مسجدسلیمان در فاصله ۳ روز مانده تا دیدار مقابل پارس جنوبی جم نیز به مشکلات قبلی اضافه شد و خودداری بازیکنان از حضور در تمرین روزسه‌شنبه هم باعث افزایش حرف و حدیث‌ها گردید و کار تا جایی پیش رفت که مدیران باشگاه ماشین‌سازی تبریز در مصاحبه با خبرگزاری‌ها نسبت به احتمال تبانی در بازی نفت و پارس جنوبی ابراز نگرانی کردند.

پنجشنبه شب اما در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان اتفاقات به گونه‌ای دیگر رقم خورد و زردپوشان نفت با همه توان در این مسابقه به میدان رفتند تا اصول فوتبال جوانمردانه رعایت شود.

مهدی تارتار تیمش را با بهترین ترکیب ممکن به میدان فرستاد و البته با انجام یک تعویض طلایی باعث رقم خوردن گل پیروزی نفت مسجدسلیمان توسط بازیکن تعویضی شد تا بدین ترتیب پاسخ شایعه سازان را بدهد.

این مربی جوان در کنفرانس خبری پایان مسابقه نیز به شدت از سقوط تیم پارس جنوبی ابراز ناراحتی کرد و البته درباره شرایط نابسامان تیم نفت مسجدسلیمان و برطرف نشدن مشکلات مالی گلایه‌های زیادی را مطرح ساخت.

مهدی تارتار که در لیگ نوزدهم با نفت مسجدسلیمان نتایجی فراتر از انتظارات باشگاه گرفت، در عین حال که زردپوشان نفت را به نیمه بالای جدول و جایگاه هشتم رساند، فوتبال پاک را در شب پایانی لیگ معنی کرد و به تیم‌های معترض نشان داد که اهل تبانی نیست.

شب گذشته آخرین حضور مهدی تارتار روی نیمکت استادیوم شهیدبهنام محمدی بود. تارتار و بازیکنان نفت باید شهر مسجدسلیمان را به مقصد تبریز ترک ‌کنند تا آماده بازی نیمه نهایی جام حذفی شوند و پس از آن تکلیف ادامه همکاری یا جدایی تارتار از جمع زردپوشان نفت مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.