کد خبر : 18468
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 20:08
-

ویژه | پیام سرپرست فرمانداری شادگان در خصوص درگیری های اخیر در شهرستان

ویژه | پیام سرپرست فرمانداری شادگان در خصوص  درگیری های اخیر در شهرستان

طی این عملیات ها ۱٧ نفرازمحرکین وارازل واوباش دستگیر و در مخفیگاه این افراد تعداد ۱۰ قبضه سلاح همراه با فشنگ جنگی کشف و ضبط گردید.

پیام سرپرست فرمانداری شادگان در خصوص درگیری های اخیر در شهرستان


امید صبری سرپرست فرمانداری شادگان در خصوص درگیری های اخیر در شهرستان پیامی صادر نمود.


بسم الله الرحمن الرحیم


با توجه به درگیری های اخیر در شهرستان شادگان عده ای سود جو و ارازل واوباش که قصد سو استفاده از شرایط بوجود آمده را داشتند و با استفاده از فضای مجازی به منظور تشویش اذهان عمومی از مردم برای ایجاد راه بندان ، اغتشاش و درگیری های خیابانی دعوت میکردند که توسط نیروهای خدوم و جان بر کف نیروی انتظامی و با همکاری و همراهی مردم شریف و ولایتمدار شهرستان شادگان پس از تحقیق و بررسی این عوامل ناامنی شناسایی و دستگیر گردیدند.

 


طی این عملیات ها ۱٧ نفرازمحرکین وارازل واوباش دستگیر و در مخفیگاه این افراد تعداد ۱۰ قبضه سلاح همراه با فشنگ جنگی کشف و ضبط گردید.


در این راستا ضمن تحقیقات و بازجویی از متخلفان برابر قانون با سایر افراد برهم زننده نظم و آرامش شهرستان شادگان برخود قاطع و قانونی خواهد شد لازم به ذکر است با اشرافیت کامل و جامع بر فضای مجازی با هرگونه اقدام که باعث تشویش اذهان عمومی گردد برابر قانون برخورد خواهیم کرد.


در پایان تشکر ویژه دارم از مردم ولایی شهرستان شادگان که صبر و بردباری ما را یاری نمودند ، شورای تأمین شهرستان که با اتخاذ تصمیمات بجا و به موقع خود نقشی بسیار مهمی در تامین نظم وامنیت پایدارداشتند و همچنین نیروی انتظامی و تمام دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی که با اقدام های شجاعانه و ضرب الاجل خود از ایجاد نزاع ودرگیری در شهرستان جلوگیری و بامخلین نظم وامنیت برابرقانون اقدام نمودند.


امید صبری پور

 

رئیس شورای تامین شهرستان شادگان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.