کد خبر : 17177
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 10:59
-

ویژه و فوری | درخواست دکتر مهرداد شریفی از مردم و سازمانهای مردم نهاد خوزستان برای مقابله با کرونا در استان

ویژه و فوری | درخواست دکتر مهرداد شریفی از مردم و سازمانهای مردم نهاد خوزستان برای مقابله با کرونا در استان

ویژه و فوری | درخواست دکتر مهرداد شریفی از مردم و سازمانهای مردم نهاد خوزستان برای مقابله با کرونا در استان بسم الله الرحمن الرحیم خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که به این بنده کمترینش چنان توفیقی عنایت فرمود که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقام خادمی خدمت گذار به تأسی از الگوهای

ویژه و فوری | درخواست دکتر مهرداد شریفی از مردم و سازمانهای مردم نهاد خوزستان برای مقابله با کرونا در استان

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که به این بنده کمترینش چنان توفیقی عنایت فرمود که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقام خادمی خدمت گذار به تأسی از الگوهای امام راحل و مقام معظم رهبری در امر خدمت به مردم، چنان رفتار نماید که به رضایتمندی مردم ولایتمدار و خونگرم ختم بشود. انشاء که رضایت پروردگار هم بهمراه باشد.

دعای خیر مردم و لطف حضرت سبحان مددی شد که با تمام قوا و توان در صیانت از سلامت مردم، خودم و همکارانم از هیچ کوششی دریغ نکنیم و باز هم دریغ نخواهیم کرد، در جریان رفتن بنده از مرکز بهداشت غرب اهواز خیل عظیم پیام های محبت آمیز مردم قدر شناس و شخصیت های بزرگ استان که به صورت خودجوش و یکباره نمایان شد، من را به یقین کامل رسانید که خودم و همکارانم در مرکز بهداشت اهواز راه را درست رفته ایم، انبوه هزاران هزار پیام سرشار از لطف و محبت موءید هوشیاری مردمی است که سره را از ناسره خوب تشخیص داده و می دهند.

امیدوارم تجربه و عبرتی باشد برای مدیرانی که مردم را فراموش کرده اند و با نگاههای باندی، محفلی، فامیلی و جناحی به میز قدرت چسبیده اند ….

مجددا این نکته را متذکر می شوم، حال که کرونا در استان بی رحمانه جولان می دهد و استان در وضعیت قرمز در جا می زند…!! ، وظیفه شرعی و انسانی ایجاب می نماید که کادر خدوم بهداشت و درمان را هر طور که از دستمان برمی آید،یاری نماییم، اینجانب بر عهدی که با خدای خود و مردم عزیزم بسته ام پای بند خواهم ماند و به شکل شیوه های مدنی و قانونی در راستای استیفای حقوق مردم به تلاش های خود ادامه خواهم داد.

از مردم شریف استان خوزستان و سازمان های مردم نهاد و بسیج در خواست عاجلانه دارم، در راستای سلامت و بهداشت و نجات استان از ویروس بی رحم کرونا دست در دست هم داده و آنچه در توان داریم دریغ نکنیم…بنده هم چون سربازی کوچک در کنار شما هستم.

مجددا از مردم قدرشناس که فرزند خود را مورد عنایت و لطف قرار داده اند ممنون و سپاسگزارم.

در پایان اعلام می دارم که مسئولان نظام متوجه تمام قضایا و زوایا شده اند و به این مهم ورود نموده اندو تصمیمات مقتضی را قاطعانه خواهند گرفت.

مهرداد شریفی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.