کد خبر : 19800
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 9:56
-

ویژه | رییس مجلس شورای اسلامی به حوزه انتخابیه مسجدسلیمان بزرگ سفر کرد + تصاویر

ویژه | رییس مجلس شورای اسلامی به حوزه انتخابیه مسجدسلیمان بزرگ سفر کرد + تصاویر

  به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین روز سفر خود به استان خوزستان ، عصر روز چهارشنبه مورخ ١٢ شهریورماه ٩٩ به شهرستان مسجدسلیمان سفر کرد. دکتر علیرضا

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین روز سفر خود به استان خوزستان ، عصر روز چهارشنبه مورخ ١٢ شهریورماه ٩٩ به شهرستان مسجدسلیمان سفر کرد.

دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان ،لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ضمن خوش آمدگویی به دکتر قالیباف رئیس مجلس جهت سفر به منطقه، به بیان مشکلات و کاستی‌های موجود چهار شهرستان حوزه انتخابیه پرداخت.

در ادامه دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : متاسفانه میزان محرومیت این حوزه تامل برانگیز است ، با توجه به مشکلات استان خوزستان بالاخص معضلات حاد حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی ، هفتکل و اندیکا، تسریع در روند توسعه این مناطق به منظور برون‌رفت از مشکلات کنونی کاملا ضروری است که بر این اساس درصدد هستیم تا با نگاهی ویژه تر در کنار نماینده پر تلا‌ش این حوزه و حمایت های استاندار خوزستان گام های بلندی را برای محرومیت زدایی این خطه برداریم.

دکتر محمدباقر قالیباف در پایان ضمن اشاره به رشادت‌ها و خدمات شایان توجه این قشر سلحشور در همه ی ادوار گفت : این سفر کاملا کاری و اداری بوده و با سرکشی میدانی نسبت به وضعیت مشکلات شهرها و اولویت های این مناطق به درک مناسب تری دست یافته ایم هرچند متاسفانه به جهت شرایط خاص ناشی از وجود ویروس کرونا و محدودیت زمانی، علی رغم میل باطنی خود دیدار مردمی نخواهیم داشت‌.

گفتنی است رئیس مجلس شورای شورای اسلامی در سومین روز سفر خود به استان خوزستان ، با حضور در مناطق روستایی و محروم شهرستان اندیکا ، از نزدیک به بررسی میدانی نواقص و مشکلات این شهرستان پرداخت.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.