کد خبر : 13841
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1399 - 17:38
-

وضعیت بحرانی سکوی زباله شهرستان کارون +تصاویر

وضعیت بحرانی سکوی زباله شهرستان کارون +تصاویر

شبکه خبری خوزستان// روستای قلعه چنعان با بیست و دو هزار نفر جمعیت، از روستاهای بزرگ و مرکزی واقع در جنوب شرقی شهرستان کارون که وجود سکوی تخلیه زباله در حاشیه مناطق مسکونی موجب شده تا تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت شهرستان کارون به شمار رود. به گزارش شبکه خبری خوزستان، تخلیه روزانه حدود

شبکه خبری خوزستان// روستای قلعه چنعان با بیست و دو هزار نفر جمعیت، از روستاهای بزرگ و مرکزی واقع در جنوب شرقی شهرستان کارون که وجود سکوی تخلیه زباله در حاشیه مناطق مسکونی موجب شده تا تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت شهرستان کارون به شمار رود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، تخلیه روزانه حدود ۶۰ تن زباله در سکوی تخلیه زباله روستای قلعه چنعان و عدم ساماندهی این منطقه موجب شده تا تهدیدی جدی برای سلامتی و بهداشت ساکنین شهرستان کارون به شمار برود. این در حالی ست که این سکوی زباله سالهاست مورد کم توجهی شهرداری و محیط زیست قرار گرفته و در صورت عدم ساماندهی صحیح آن مخاطرات بهداشتی جدی برای اهالی منطقه و ساکنین شهرستان خواهد بود. با توجه به شیوع ویروس کرونا درجامعه، عدم ساماندهی این منطقه موجب بروز مشکلات زیادی خواهد شد. امیدواریم نهادهای نظارتی ضمن پیگیری و رسیدگی این موضوع درصدد رفع مشکلات محیط زیستی این منطقه اقداماتی جدی صورت دهند.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.