کد خبر : 10425
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1398 - 7:51
-

هواشناسی هشدار داد؛ خوزستان احتمالا سیلابی می‌شود

هواشناسی هشدار داد؛ خوزستان احتمالا سیلابی می‌شود

اداره کل مدیریت بحران خوزستان با صدور اطلاعیه آنی نسبت به ورود یک سامانه بارشی دراستان هشدار داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی خوزستان سامانه بارش زا به‌تدریج از اواسط روز سه‌شنبه وارد استان شده و تا اواخر پنجشنبه ادامه خواهد داشت. این بارش ها در تمامی نقاط استان

اداره کل مدیریت بحران خوزستان با صدور اطلاعیه آنی نسبت به ورود یک سامانه بارشی دراستان هشدار داد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان ، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی خوزستان سامانه بارش زا به‌تدریج از اواسط روز سه‌شنبه وارد استان شده و تا اواخر پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

این بارش ها در تمامی نقاط استان به‌صورت رگبار،رعدوبرق ،وزش باد متوسط تا شدید،تندباد لحظه‌ای و بارش به شکل برف در ارتفاعات،همچنین پیش‌بینی مواج و طوفانی شدن خلیج‌فارس در مدت مذکور به‌ویژه در روز چهارشنبه خواهد بود.

همچنین اداره کل مدیریت بحران خوزستان ضمن هشدار نسبت به ورود این سامانه به استان و احتمال سیلابی شدن مسیرها به واحدهای تابعه سطح استان و شهرستان اعلام آماده‌باش کرد.
در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران خوزستان به رانندگان جهت احتیاط لازم در تردد و لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ هنگام تردد از مناطق کوهستانی و برف‌گیر توصیه‌شده است.

همچنین به پرهیز از توقف در اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در تردد، اقدامات پیشگیرانه برای سیلاب، تگرگ و صاعقه و اجتناب از تردد با شناورهای سبک در آب‌های جنوبی تأکید شده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.