کد خبر : 12389
تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1398 - 19:59
-

هنرنمایی دوباره خوشنویسان هندیجانی در آزمون زمستانه

هنرنمایی دوباره خوشنویسان هندیجانی در آزمون زمستانه

هنرنمایی دوباره خوشنویسان هندیجانی در آزمون زمستانه:     رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: آزمون سراسری انجمن خوشنویسان در دیماه ۹۸ برگزار شد و هنرجویان هندیجانی با قبولی در این آزمون درخشش دوباره ای از خود نشان دادند. به گزارش خبرنگارما مسعود میرزاپور با اعلام این خبراظهارکرد: بسیار خرسندیم که انجمن نوپای

هنرنمایی دوباره خوشنویسان هندیجانی در آزمون زمستانه:

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: آزمون سراسری انجمن خوشنویسان در دیماه ۹۸ برگزار شد و هنرجویان هندیجانی با قبولی در این آزمون درخشش دوباره ای از خود نشان دادند.
به گزارش خبرنگارما

مسعود میرزاپور با اعلام این خبراظهارکرد: بسیار خرسندیم که انجمن نوپای خوشنویسان در هندیجان توانسته پابه پای سایر انجمن ها در سراسر کشور حرکت کرده و در مرتبه های حرفه ای و تخصصی ، حائز قبولی شوند.

وی افزود: هنرجویان در این دوره توانستند در رشته نستعلیق؛ سطح ممتاز ۱ نفر ، شکسته نستعلیق سطح ممتاز ۱ نفر ، نستعلیق سطح عالی (در سه بخش چلیپا کتابت و ثلث ۱ نفر) ، در سطح عالی کتابت ۱ نفر و چلیپا ۲ نفر توانستند حائز قبولی قطعی شوند.
مسعود میرزاپور ادامه داد: انجمن خوشنویسان هندیجان در دوره های خوش، متوسط و مقدماتی هم مجموعا ۷ نفر قبولی داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از قبولی هنرجویان دوره خط تحریری هم خبر داد گفت: ۷ نفر دیگر از هنرجویان در خط تحریری توانستند دوره تکمیلی و پیشرفته را با موفقیت پشت سر بگذارند.

میرزاپور با تقدیر از رئیس فعال انجمن خوشنویسان هندیجان که در پایداری ، توسعه و شکوفایی فعالیت های هنری در هندیجان زحمات و مرارت های فراوانی کشیدند گفت: فعالیت های همه ی انجمن های فرهنگی و هنری در هندیجان با مدیریتی جهادی صورت می گیرند و می طلبد تا خانواده ها برای بهره مندی خود و فرزندان خود از این برنامه ها و فعالیت ها که تعالی روح و اخلاق را در پی دارد در مسیر تحقق توسعه همه جانبه در هندیجان گام بردارند. خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.