کد خبر : 20192
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1399 - 20:55
-

همایش پیرغلامان در شهرستان هندیجان برگزار می شود

همایش پیرغلامان در شهرستان هندیجان برگزار می شود

حسینی خواستار بازسازی تابلو شهدا در سطح شهرستان شد و از ریئس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهردار خواست که در خصوص تمثال تابلو شهدا در شهرستان نسبت به بازسازی اقدام نمایند و از مسولان خواست تا نصب بنر از فرد که در سطح شهرستان هندیجان فوت می شوند این امر باید مدیریت شود و با نصب یک بنر کافی میباشد.

امام جمعه شهرستان هندیجان خبر داد: همایش پیرغلامان در شهرستان هندیجان برگزار می شود.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان خبرنگار ما در جلسه شورای فرهنگ عمومی حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: سالروز ورود کاروان اسرای اهل بیت در کربلا و همچنین وفات حضرت آیت الله طالقانی را تسلیت عرض می نمایم ، جا دارد تقدیر و تشکر کنیم از برگزاری هیئت های عزاداری ماه محرم که در دهه اول محرم با نکات پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان و روستاها برگزار شد.

 

حسینی امام جمعه هندیجان افزود: جای تقدیر و تشکر دارد از فرماندار ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر که با پرچم ها و بیرقهای سیاه همچون سالهای گذشته محرم را در شهرستان زنده نگه داشته اند.

 

ریئس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان در ادامه از همایش پیرغلامان در دهه سوم محرم اظهار کرد: دومین همایش پیرغلامان در هندیجان با پروتکل های بهداشتی در کنار مزار شهدای گمنام شهرستان هندیجان برگزار که همکاری تمامی دستگاهای اجرایی را در این خصوص می طلبد تا بتوان هر چه با شکوهتر این مراسم عزاداری برگزار شود.

 

ما مدیون خون سرور و سالار شهیدان هستیم لازم است بر ما شیعیان که راه این امام شهید را ادامه دهیم و همچنین و از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان درخواست داریم درهمایش پیرغلامان با موضوعات شور حسینی و قیام امام حسین ع فرهنگی و دینی برای جوانان و نوجوانان ایجاد شود تا با آثار عاشورا بیشتر آشنا شوند.

 

حجت الاسلام حسینی در پایان خواستار بازسازی تابلو شهدا در سطح شهرستان شد و از ریئس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهردار خواست که در خصوص تمثال  تابلو شهدا در شهرستان نسبت به بازسازی اقدام نمایند و از مسولان خواست تا نصب بنر از فرد که در سطح شهرستان هندیجان فوت می شوند این امر باید مدیریت شود و با نصب یک بنر کافی میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار : ناصر حکیمی

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.