کد خبر : 17935
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 22:18
-

هشدار | مرگ کودک دو و نیم ساله اندیکایی بر اثر عقرب گزیدگی

هشدار | مرگ کودک دو و نیم ساله اندیکایی بر اثر عقرب گزیدگی

هشدار | مرگ کودک دو و نیم ساله اندیکایی بر اثر عقرب گزیدگی   تراژدی مرگ بر اثر عقرب گزیدگی در شهرستان اندیکا همچنان ادامه دارد کودک ۲ و نیم ساله اندیکایی بر اثر عقرب گزیدگی جان خود را از دست داد. شبکه خبری خوزستان : تراژدی مرگ بر اثر عقرب گزیدگی در شهرستان اندیکا همچنان

هشدار | مرگ کودک دو و نیم ساله اندیکایی بر اثر عقرب گزیدگی

 

تراژدی مرگ بر اثر عقرب گزیدگی در شهرستان اندیکا همچنان ادامه دارد
کودک ۲ و نیم ساله اندیکایی بر اثر عقرب گزیدگی جان خود را از دست داد.

شبکه خبری خوزستان : تراژدی مرگ بر اثر عقرب گزیدگی در شهرستان اندیکا همچنان ادامه دارد و این بار قربانی پسری ۲و نیم ساله بود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس صبح امروز کودک ۲ و نیم ساله اندیکایی اهل روستای زیر تنگ آب زر بخش مرکزی شهرستان اندیکا بر اثر عقرب گزدیگی جان خود را از دست داد.

در روزگاری که دردهای ناعلاج بسیاری با پیشرفت علم پزشکی مداوا می‌شوند در شهرستان محروم اندیکا هنوز انسان ها بر اثر عقرب گزیدگی جان خود را از دست می دهند.

این دومین نفری ست که طی یک ماه گذشته به دلیل عقرب گزیدگی جان خود را از دست می دهد. کمتر از ۱ ماه پیش نیز مادر ۲۷ ساله اندیکایی که صاحب ۵ فرزند بود پس از عقربزدگی در روستای مازر شیرین بهار بخش چلو پس از چند روز بستری شدن درگذشت که خبر آن در سایت خبری رویش زاگرس منتشر شده بود که در آن نوشته شد آیا زمان آن نرسیده که وزارت بهداشت اقدامات جدی خود را برای توسعه بهداشت و درمان در شهرستان هایی چون اندیکا، مسجدسلیمان، لالی و روستاهای اطراف برای مقابله با مرگ هایی که قطعاً با آموزش و توسعه خدمات می توان جلو آن را گرفت انجام دهد؟!

هر چند داستان مرگ بر اثر عقرب گزیدگی در شهرها و روستاها بسیار دردناک و غم انگیز است اما توسعه خدمات پزشکی، حذف واقعی محرومیت، احساس مسئولیت مسئولان آرزویی است که شاید با مرگ این انسان ها زنده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.