کد خبر : 16107
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 10:18
-

هشدار | بازگشایی بانکها پس از چند روز تعطیلی آنهم برای ساعاتی معدود نقض کننده آشکار فاصله اجتماعی

هشدار | بازگشایی بانکها پس از چند روز تعطیلی آنهم برای ساعاتی معدود نقض کننده آشکار فاصله اجتماعی

گاهی برخی تصمیم گیرندگان چون بیشترین وقت مبارک خود را پشت میزهای خدمت هستند و بعضا هم ممکن است اوضاع مردم را از پشت شیشه های دودی و باماشین های انچنانی ببینند و خودشان کمتر فرصت حضور در این چنین اماکنی را داشته باشند طبیعتا متوجه تبعات این دست خورده تصمیمات و فرمایشات نمی شوند.

 

بازگشایی بانکها پس از چند روز تعطیلی آنهم برای ساعاتی معدود نقض کننده آشکار فاصله اجتماعی

 

به نظر می رسد برخی تصمیماتی که در ستاد کرونا استان اتخاذ می شود کارشناسی شده نمی باشند.

 

بازگشایی بانکها آنهم برای ساعاتی معدود پس چند روز تعطیلی موجب چنان ازدحام جمعیتی در بانکها شد که انتهای ارباب رجوع بانکها به خیابانها و پشت دربهای بانکها کشیده شد.

 

برخی مواقع بواسطه تصمیمات ناپخته و کارشناسی نشده ای جامعه گرفتار مشکلاتی میشود و با دست خود بستری برای تباهی همه زحمات شبانه روزیکه در آن مسیر صورت گرفته را فراهم می کنیم.

 

از یک طرف شعار و توصیه فاصله اجتماعی سر داده می شود و بر رعایت ان تاکید و اصرار داریم از طرف دیگر با ارائه برخی طرح ها مردم را وادار به نقض اشکار می کنیم.

 

امروز در خیابانها جایی برای پارک ماشین ها نبود،امروز مطابق دستور استاندار محترم بانکها پس از چند روزی تعطیلی برای خدمت رسانی دربها ی بسته را به روی ارباب رجوع خود باز کردند.

 

سالن های بانک ها مملو از جمعیت با سنین مختلف شده بود جای سوزن انداختن نبود آنقدر مراجعه کننده بود که انتها صفوف بهم فشرده آنان تا بیرون از بانکها کشیده شده بود در شهرستان مسجدسلیمان و بدون شک اکثرشهرستانهای استان به همین روال بوده است، سالن بانک سپه افراد اگر روی هم چیده هم میشدند باز فضای موجود جواب گو نبود.

 

جلوی بانک رفاه بیش از صد نفر از سالمندان عصا بدست از چندین ساعت قبل درب بانک بهم تنیده شده بودند این صفوف را می توان مقدمه و به اسقبال مبتلا شدن و در نهایت مرگ باید نامید.

 

جناب آقای استاندار و بیشتر آقایانی که پز مشاوران کار کشته جناب استاندار را می دهید این نوع تصمیمات تمام زحماتی که در مسیر کاهش مبتلایان کشیده می شود تمام حبس و قرنطینه ای که تحمل و حوصله خانواده ها را طاق کرده است را به باد فنا می دهید!

 

شاید در پاسخ بفرمایید آقا مردم رعایت نمی کنند! بله شما درست می فرمایید مردم که متاسفانه رعایت نمی کنند اما چرا امثال شما باید مقرارتی اتخاذ کنید که شرایط را بحرانی تر نماید.

 

امروز اگر به سطح خیابانها بیامدید و به یکی از بانکها مراجعه ای داشته بودید بسیار متاثر می شدید امروز مردم اکثر بدون داشتن ملزوماتی مانند ماسک. دستکش… بدون رعایت فاصله اجتماعی بی محابا در هم تنیده شده بودند.

 

جناب استاندار دستور بازگشایی بانکها را دادید بسیار کار بجایی بود اما کاهش ساعات کاری انها بسیار ناپخته و نابجا بود، ارباب رجوع که بجای خود کارمندان از ازدحام جمعیت به ستوه امده بودند و حتی نفس کشیدن برای آنها سخت شده بود.

 

باید بپذیریم گاهی برخی تصمیم گیرندگان چون بیشترین وقت مبارک خود را پشت میزهای خدمت هستند و بعضا هم ممکن است اوضاع مردم را از پشت شیشه های دودی و باماشین های انچنانی ببینند و خودشان کمتر فرصت حضور در این چنین اماکنی را داشته باشند طبیعتا متوجه تبعات این دست خورده تصمیمات و فرمایشات نمی شوند.

 

البته به شخصه از زحمات جناب استاندار محبوب استانمان ممنون بوده و هرگز صحنه ای که پس زلزله با آن حالت بیماری و پس عمل جراحی خود را به شهرمان رسانده بود را فراموش نمی کنم از باب وظیفه مطرح شد تا انشالله در تصمیمات بعدی دقت نظر بیشتری بشود والا همچنان شاهد شیوع بیشتر بیماران کرونایی در سطح استانمان خواهیم بود.

 

به امید روزهای خوب برای همه

محمد رضا کرم زاده-مسجدسلیمان.۹۹٫۲٫۳۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.