کد خبر : 14988
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 9:16
-

هشدار استاندار خوزستان به مردم اهواز؛ عدم رعایت فاصله‌گذاری بیشتر شده است

هشدار استاندار خوزستان به مردم اهواز؛ عدم رعایت فاصله‌گذاری بیشتر شده است

استاندار خوزستان گفت: به مردم اهواز هشدار می‌دهم که بیشتر مراقبت کنند و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا استان و وزارت بهداشت را جدی بگیرند، تا شاهد طغیان در مرکز استان خوزستان نباشیم. غلامرضا شریعتی در پایان هشتمین جلسه استانی مدیریت مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان با بیان اینکه بیماریابی در خوزستان قوی‌تر شده

استاندار خوزستان گفت: به مردم اهواز هشدار می‌دهم که بیشتر مراقبت کنند و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا استان و وزارت بهداشت را جدی بگیرند، تا شاهد طغیان در مرکز استان خوزستان نباشیم.
غلامرضا شریعتی در پایان هشتمین جلسه استانی مدیریت مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان با بیان اینکه بیماریابی در خوزستان قوی‌تر شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه مراکز آزمایشگاهی بیشتری در استان خوزستان افتتاح شد و همچنین با افزایش تعداد بیماران کرونا در استان دستور العمل ایجاد مراکز جامع سلامت اجرا شد، بیماریابی را در استان خوزستان را قوی تر کرده است.

وی افزود: اگر بیماریابی ما قوی‌تر شود سبب می‌شود بیمار در مراحل اولیه مبتلا شدن تشخیص داده شود و امکان آلوده کردن دیگران را با میزان و نسبت کمتری داشته باشد.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بین شهروندان استان خوزستان تصریح کرد: اگر فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشود و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت توسط شهروندان اجرا نشود، سبب طغیان مبتلایان در استان خواهد شد این نگران‌کننده است. فاصله‌گذاری اجتماعی برای ما یک تذکر است اگر اجرا نشود با شرایط بدی مواجه خواهیم شد. اصناف و ارباب و رجوع نیز موظف هستند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، تا شاهد طغیان و بحران نباشیم.

وی بیان کرد: تا الان توانسته‌ایم به نحوی مدیریت کنیم که تخت‌های بیمارستانی و تخت‌های ویژه مازاد داشته باشیم، اما در دو روز قبل تعداد بیماران بستری ما از ۲۰۰نفر به بالا رفته است، اگرچه حالشان وخیم نیست و تحت کنترل هستند اما برای ما زنگ خطری است که رفتارمان را اصلاح کنیم.

شریعتی تصریح کرد: ماشرایط را فراهم می‌کنیم و انتظار می‌رود مردم رعایت کنند، خصوصا در شهرستان اهواز عدم رعایت فاصله گذاری بیشتر است، و موجب شده تعداد بیماران بیشتر شوند. به مردم اهواز هشدار می‌دهم که بیشتر مراقبت کنند و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا استان و وزارت بهداشت را جدی بگیرند، تا شاهد طغیان در مرکز استان خوزستان نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.