کد خبر : 19185
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 11:04
-

“هر کوچه یک حسینیه”| منطقه گلستان اهواز محفل عزای امام حسین (ع) شد / روضه‌خوانی امام جمعه اهواز

“هر کوچه یک حسینیه”| منطقه گلستان اهواز محفل عزای امام حسین (ع) شد / روضه‌خوانی امام جمعه اهواز

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛ جوانان مومن و انقلابی اهواز در شرایط کرونا که امکان برگزاری عزای سالار شهیدان در محیط‌های بسته وجود ندارد، طرح “هر کوچه یک حسینیه” را در این شهر اجرایی کردند. با شروع ماه محرم الحرام و  امکان شیوع بیماری کرونا در فضاهای بسته و محدود،

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

جوانان مومن و انقلابی اهواز در شرایط کرونا که امکان برگزاری عزای سالار شهیدان در محیط‌های بسته وجود ندارد، طرح “هر کوچه یک حسینیه” را در این شهر اجرایی کردند.

با شروع ماه محرم الحرام و  امکان شیوع بیماری کرونا در فضاهای بسته و محدود، بسیاری از شهروندان اهوازی که سال‌ها در منازل خود روضه خانگی برپا می‌کردند جهت برگزاری این مجالس با مشکل روبه‌رو شدند.

اهالی یک ساختمان در منطقه گلستان اهواز همراه با پویش کشوری “هر کوچه یک حسینیه” جلسه روضه خانگی خود را به خیابان آوردند و مجلس ساده و کوتاهی را با حضور اهالی محل در پیاده‌رو برگزار کردند.

امام جمعه اهواز میهمان این مجلس ساده بود. حجت الاسلام موسوی‌فرد با شرکت در این جلسه روضه از حرکت ابتکاری جوانان اهوازی اعلام حمایت کرد.

در راستای همین پویش، گروهی از روحانیون و مادحین شهر اهواز با انتشار اطلاعیه اعلام کردند که  آماده حضور در مجالس روضه با این سبک و سیاق در هر نقطه از شهر اهواز هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.